AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Vi har et kattebur i stoff (som en bag med stålstenger i alle kanter). Nå har katten tisset i buret, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få rengjort det! Virker ikke som at stengene kan fjernes, slik at det kan vaskes i maskin. På forhånd tusen takk for tips! Anonymkode: 0097f...71a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #2 Skrevet 15. mai 2018 Forsikre deg først om at buret ikke er foret med papplater e.l. som ikke tåler vann. Er det det, er det bare å kjøpe nytt bur, og denne gangen ett som tåler vask. I dusjen: Spyl/gjennomvæt buret godt, gni inn med flytende vaskemiddel (gjerne tynnet ut med vann). La virke en stund. Gni/vask/klem ut så godt du klarer, og skyll godt. I badekar: Fyll karet med vann og vaskemiddel, legg i bløt, gni/vask og skyll deretter godt. Gjenta om nødvendig. Anonymkode: b0584...2eb
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #3 Skrevet 15. mai 2018 Jeg brukte en spray jeg kjøpte på dyrebutikk til rundt en hundrings som fjerner lukt og spor av urin. Spylte det med hageslangen etterpå. Ble som nytt ☺️ Anonymkode: a19cd...b1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå