Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 Jeg synes heller at seerne skulle stemt blandt alle som har kommet på tredje og fjerde plass i de fem "semifinalene", framfor at dommerne velger to tilfeldige. Hva synes dere?
Gjest Catwoman Skrevet 26. februar 2005 #4 Skrevet 26. februar 2005 enig (men jeg tror David får den ene plassen )
*Emma* Skrevet 26. februar 2005 #5 Skrevet 26. februar 2005 Ja og nei,,,,,,dommerne får jo stortsett de videre som de vil likevel. Hadde de tatt inn 10 som sang en gang til hadde de to de ønsket mest sunget sist og fåt skryt som "Du må bare gå videre". På denne måten sparer vi oss for en idol sending. Skulle ønske Amalie var en av de to men det blir vel ikke henne......
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #6 Skrevet 26. februar 2005 Dommerne er jo så ledende at folk tror de stemmer på den de syns er best men sånn er det jo ikke..... Jeg kan ikke skjønne at dommerne har noe der å gjøre lengre, det er jo seerne som skal bestemme videre nå.......
Gjest Catwoman Skrevet 26. februar 2005 #7 Skrevet 26. februar 2005 Dommerne er jo så ledende at folk tror de stemmer på den de syns er best men sånn er det jo ikke..... Jeg kan ikke skjønne at dommerne har noe der å gjøre lengre, det er jo seerne som skal bestemme videre nå....... de er der vel for å prøve påvirke seerne da jeg er enig med deg, det er aldri noe spennende og overraskende hvem som går videre, for man vet det allerede, etter hva dommerne har sagt.
*Heidi* Skrevet 26. februar 2005 #8 Skrevet 26. februar 2005 og det irriterer meg så sinnsykt at de alltid har rett..
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #9 Skrevet 26. februar 2005 og det irriterer meg så sinnsykt at de alltid har rett.. De legger jo opp til at de skal ha rett, da.
Gjest Chrizzy Skrevet 26. februar 2005 #10 Skrevet 26. februar 2005 Ja satt å tenkte på det her, at dommerne bare er flinke og har rett! Jeg blir nesten litt fornærmet når folk sier at jeg mener som jeg mener bare fordi dommerne sir det, for det gjør jeg ikke
Gjest MrsL Skrevet 26. februar 2005 #11 Skrevet 26. februar 2005 De skulle valgt blant de med tredjeplasser ja..........
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #12 Skrevet 26. februar 2005 De skulle valgt blant de med tredjeplasser ja.......... Neinei, VI skulle valgt blandt de med tredjeplasser
¤Tiili¤ Skrevet 27. februar 2005 #14 Skrevet 27. februar 2005 David er hvertfall ikke noe hemmelighet at han går videre, han sang ikke noe spesielt synes jeg, helt greit..
nat26 Skrevet 27. februar 2005 #15 Skrevet 27. februar 2005 Synes også at vi skulle velge blant de som kom på 3 plassen i semi-finalen.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #16 Skrevet 27. februar 2005 Synes også at vi skulle velge blant de som kom på 3 plassen i semi-finalen. Jeg synes 4.plass også.
Gjest happyending Skrevet 28. februar 2005 #17 Skrevet 28. februar 2005 Jeg tror David og Amalie blir plukket ut.. Men urettferdig syns jeg det er...
Nasseline Skrevet 28. februar 2005 #18 Skrevet 28. februar 2005 Dommerne er jo så ledende at folk tror de stemmer på den de syns er best men sånn er det jo ikke..... Jeg kan ikke skjønne at dommerne har noe der å gjøre lengre, det er jo seerne som skal bestemme videre nå....... Helt enig. I tillegg leste jeg et sted at de klipper vekk noe av det dommerne sier, slik at det som kommer frem på sending, blir akkurat sånn som dommerne legger opp til. Tor Milde hadde f.eks vært svært positiv til hun som kom på 3. plass sang sist gang, men det var altså klippet vekk. Det kune kanskje ha kostet henne en finaleplass??? Det er i hvertfall "skittent" spill. David synes jeg ikke har noe i finalen å gjøre, han gjorde det ikke spesielt bra da han sang, og han fikk heller ikke nok stemmer til å komme til finalen. Jaja, det er nå min mening.
Gjest Bringebær Skrevet 28. februar 2005 #19 Skrevet 28. februar 2005 Jeg har også hørt at de mest sansynlig blir å ta velge David! Det suger noe sinnsykt for jeg synes overhode ikke at han er flink å synge. ALL lyden kommer jo ut gjennom nesen :o
Gjest lilletroll Skrevet 1. mars 2005 #20 Skrevet 1. mars 2005 Jeg synes at de to som har fått flest stemmer men ikke kom videre burde være de to som fikk de siste plassene jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå