Gå til innhold

Er det sant at fulle folk sier sannheten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ute på byen her for leden med en jente som var ganske så full. Hun sa da at jeg var akkurat hennes type og at jeg så veldig bra ut. Burde jeg gå ut ifra at hun mente det hun sa? eller kan det være at det var ølbriller som snakket? Har snappet mye med henne siden den kvelden men får aldri bilde av henne, bare av tingene rundt henne. 

Anonymkode: 7b20d...e2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke sant at fulle folk alltid sier sannheten.  Så du får vel nesten snakke med henne edru og se hva hun vil. 

Anonymkode: 52ed0...a70

• Liker 7
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, det er en myte.

Skrevet

Det kan ha vært ølbriller og det kan ha vært ærlighet. Man kan faktisk oppleve å forelske seg i fylla i noen man ikke er tiltrukket av til vanlig. 

Men av erfaring har jeg vært ærlig ut fra handlinger i fylla. Jeg gikk bort og kyssa han jeg var hemmlig forelska i, en gang jeg drita. :rodme:

• Liker 8
Skrevet

Absolutt ikke sant.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville antatt at hun snakket sant. Hvorfor ellers skulle hun sagt det liksom? Hun holder kontakten i ettertid også. Ganske sannsynlig at hun mente det da.

Anonymkode: c8d03...0d8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville antatt at hun snakket sant. Hvorfor ellers skulle hun sagt det liksom? Hun holder kontakten i ettertid også. Ganske sannsynlig at hun mente det da.

Anonymkode: c8d03...0d8

For alt vi vet kan hun ha glemt hva hun sa til han.  Og å sende noen snaps av ting rundt en er jo ikke å holde spesielt mye kontakt. Slike snaps kan man jo sende til mange samtidig . 

Anonymkode: 52ed0...a70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke felles snaps det er snakk om, er snakk om lange samtaler der jeg ofte ler høyt. Tror jeg begynner å få følelser for henne, men er redd siden hun er langt utenfor min liga

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: f2544...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Tvert imot.

Anonymkode: d1c89...fc4

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke, jeg er en irriterende lystløgner i fylla. Hater det, så jeg drikker nesten aldri. Til gjengjeld så er jeg ganske så ærlig i edru tilstand da :P 

Anonymkode: 5453d...8f2

AnonymBruker
Skrevet

Glemte forresten å nevne at hun og venninnen kom til meg og grillet dagen etterpå. Møtte denne jenten igjennom venninnen hennes og det var også denne venninnen som tok initiativ til grilling. Jeg og denne venninnen har da aldri funnet på noe ilag før utenom på skolen, så stusser litt på den.

TS

Skrevet

Høres ut som hun er interessert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke felles snaps det er snakk om, er snakk om lange samtaler der jeg ofte ler høyt. Tror jeg begynner å få følelser for henne, men er redd siden hun er langt utenfor min liga

Da ville jeg spurt om hun vil finne på noe en dag :)

Jeg lyver ikke på fylla, men kan bli ekstremt begeistret for folk. Men om jeg hadde kjent deg fra før av hadde jeg nok ment det. Og bare ikke turt å si det før.

Anonymkode: d758e...1d8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det var ølbriller. Jeg sier mest tull og vas på fylla , overdriver enten det er en historie jeg forteller, eller hvor glad jeg er i noen. På fylla blir jeg nøytral og alle som er rundt meg blir en del av den gode følelsen jeg får ved å være full og glad og da kan jeg fint si at de er så sykt bra personer, kjekke, gode osv uten å egentlig mene det edru eller ha noe greie for dem edru. Særlig med gutter kan jeg ha intime samtaler å si at de er skikkelig bra kjæresteemne og kjekke og flotte, men mener det fra et vennskapelig og objektivt perspektiv og ikke et personlig og følelsesmessig et.

Men det skader jo ikke å prøve å få kontakt med hun edru og be hun ut på date, sier hun nei eller ja så har du det avklart med en gang om hun mente det eller ikke :) Bare husk å bruk ordet date og ikke "ta en øl" "finne på no" "henge" osv.

Anonymkode: 3e176...bca

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er full kan jeg være hyggelig med hvem som helst fordi humøret mitt er på topp. Det jeg sier er ikke bestandig det jeg mener. 

Anonymkode: 72a9e...c5c

• Liker 1
Skrevet

Det får du ikke vite før du snakker med henne igjen. Hvis du liker henne be henne ut på en date, så ser du. Høres jo ut som om dere allerede har funnet tonen så stor sjanse at hun takker ja. Bare hopp i det hvis du liker henne.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke, jeg er en irriterende lystløgner i fylla. Hater det, så jeg drikker nesten aldri. Til gjengjeld så er jeg ganske så ærlig i edru tilstand da :P 

Anonymkode: 5453d...8f2

Skjemmes av å si det, men samme her. Jeg er en elendig løgner, og en rettfrem person, men i fylla har det kommet mye rart ut gitt. Sjelden jeg sier til menn at jeg liker dem uten å mene det da. 

Anonymkode: fa724...dad

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har en kompis som skrøner som bare det i fylla. 

Anonymkode: 9085d...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...