Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Så har det norske folk nok en gang latt seg sjarmere av et vinnende vesen, framfor en stor vokalprestasjon. Ja, hun kan synge, men var absolutt ikke best. Jeg mener bestemt at hun ikke hadde kommet videre dersom hun hadde vært stygg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke for vane å dømme folk etter deres utseende,men skal ikke nekte for at tone har et vinnende vesen. MEN: jeg synes hun har talent, og tror hun er en av de som har potensiale for enda mer utvikling. hun er ingen sandra og det tror jeg vi alle skal lovprise oss over :ler:

Skrevet

Syns ikke Tone synger så verst, men jeg er enig i at hun nok kommer lengst med utseendet sitt, ja.

(Men det er jammen ikke rart heller, for den jenta er jo bare nydelig!)

K

Skrevet

Det hjelper jo faktsisk ikke som artist å kun ha fin stemme....sånn er det bare..Og da tenker jeg ikke på at man nødvendigvis må være så pen/vakker osv..men man må ha noe "ekstra", og det synes jeg Tone har.

Skrevet

Kurt vant jo...?

Jeg for min del syns Thi Tran var ti ganger bedre enn han duden som gikk videre.

Skrevet

Enig med Tex, syns Thi var kjempeflink - skjønner ikke hvorfor hun fikk så dårlig kritikk... :klø:

K

Gjest Catwoman
Skrevet

Tone ha vært i Se og hør (eller kanskje var det her og nå) så hun har på en måte gjort seg litt mer kjent med seerne, ikke noe galt i det altså, men jeg det tror faktisk det er med på å øke stemmeantallet.

Men for all del jeg synes hun er veldig flink :-)

men jeg skulle gjerne hatt Amalie med videre, og nei det er ikke fordi jeg bor i SKien, men jeg syntes hun var den overlegent beste i går.

Skrevet
.....men jeg skulle gjerne hatt Amalie med videre' date=' og nei det er ikke fordi jeg bor i SKien, men jeg syntes hun var den overlegent beste i går.[/quote']

ENIG!!! Syns Amalie skulle vært videre i fjor også, men neida....

Og enig med Tex også..hvorfor slaktet de Thi? Syns de hun sang bra og var redd hun skulle bli stemt videre fremfor en av "forhånds favorittene" dems....

Skrevet

Og enig med Tex også..hvorfor slaktet de Thi? Syns de hun sang bra og var redd hun skulle bli stemt videre fremfor en av "forhånds favorittene" dems....

Nøyaktig min slutning også.......... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nøyaktig min slutning også.......... :wink:

Det har jeg tenkt også. For hun var da virkelig flink! Det var faktisk bare Tor Milde som var ærlig hele tiden.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg tror Thi ble slaktet fordi hun valgte akkurat den sangen, jeg synes hun sang flott, men sammenlignet med Witnhey (som synger den slik at jeg får frysninger) og Witnheys store vokalprestasjon på den så ble Thi en ert, litt merkelig at dommerne ikke tok hensyn til at det :roll: Jeg synes Tone ligner litt på Demi Moore (spesiellt da hun var helt ung å spilte i St Elmos Fire) :)

Skrevet

Tone var ikke den beste i går.........

Greit at Christian gikk videre, men det irriterer meg at "små, søte vinnende vesener" går videre før de som synger bedre

Skrevet
Tone er årets Sandra

Nei, ikke enig i det hele tatt. Sandra var kun søt hun. Jenta hadde jo ikke sangstemme i det hele tatt.

Tone har hvertfall stemme.

Og Thi var jo flink til å synge hun, men hun stod jo bare rett opp og ned. Det var jo ikke givende å se på i det hele tatt.

Grunnen til at Kurt vant hele greia var jo ikke kun på grunn av en flott stemme, men også på grunn av sjarm.

Jeg mener hvertfall det er viktig med "noe ekstra" skal man fenge publikum. Det finnes så utrolig mange som kan å synge der ute, men poenget er å skille seg ut.

Gjest Nefertiti
Skrevet

Poenget er vel å finne en bra popstjerne, ikke nødvendigvis verdens beste vokalist.

Jeg synes Tone sang bra og i tillegg til at hun var sjarmerende så har hun mer av "stjerne-pakka" enn en som bare kan synge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøper dere virkelig cd'er av folk bare fordi dere mener de er sjarmerende? Jeg kjøper ihvertfall musikken til de jeg synes har bra musikk og stemme, ikke fordi de er glansbilder. Samme f*en om de ikke beveger seg når man hører på cd.

Gjest Nefertiti
Skrevet
Kjøper dere virkelig cd'er av folk bare fordi dere mener de er sjarmerende? Jeg kjøper ihvertfall musikken til de jeg synes har bra musikk og stemme' date=' ikke fordi de er glansbilder. Samme f*en om de ikke beveger seg når man hører på cd.[/quote']

Det er STOOR forskjell på å se ut som et glansbilde og å være sjarmerende...

Sjarmerende betyr at man har noe "likanes" ved sin personlighet. Om Per Ståle Lønning f.eks. hadde hatt tidenes stemme så hadde jeg ikke kjøpt den plata, fordi han mangler noe ved sin personlighet. X-faktoren som de snakker om trenger ikke nødvendigvis være et glansbildeutseende.

Skrevet
Det er STOOR forskjell på å se ut som et glansbilde og å være sjarmerende...

Der er vel Kurt Nilsen et perfekt eksempel, for jeg synes hvertfall gutten er sjarmerende, men et glansbilde?? Eeeehhh :-?

Gjest TomKrus
Skrevet
Kjøper dere virkelig cd'er av folk bare fordi dere mener de er sjarmerende? Jeg kjøper ihvertfall musikken til de jeg synes har bra musikk og stemme, ikke fordi de er glansbilder. Samme f*en om de ikke beveger seg når man hører på cd.

Tror du de som virkelig kan synge trenger en slik idol-konkurranse? Det er snakk om norsk popmusikk. Ikke noe mer avansert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...