AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Jeg er student og prioriterer ikke å bruke penger på frisør. Stusser meg 1-2 ganger i året bare. Derfor spør jeg her, om noen vil svare Jeg har en hodebunn som fort blir tørr, så bruker shampoo for tørr hodebunn. Har veldig langt hår, ikke fargebehandlet/bleket. Stusser bort det som blir tørt og slitt i tuppene etter en tid, hos frisør. Likevel er det litt tørt og slitt i lengdene og jeg vil derfor gjerne bruke en balsam som pleier lengdene godt. Meeeen så blir håret fort fett i hodebunnen, og nå på sommertid er det umulig å vaske håret sjeldnere enn annenhver dag, fordi man blir jo svett og da føler jeg meg ekkel. Har til nå brukt Redken all soft, veldig fornøyd med den, men den blir litt dyr i lengden. Ser mange rimelige balsam på Blivakker.no, men lurer på hvilken type balsam jeg skal gå for? Balsam for "frizzy" hår - vil den potensielt kunne gjøre håret mitt fort fett? På forhånd takk for svar Anonymkode: 6eae1...ab1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Det er bare å la være å ta balsam inntil hodebunnen. Velg balsam uten silikon. Anonymkode: 06b4c...23b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er bare å la være å ta balsam inntil hodebunnen. Velg balsam uten silikon. Anonymkode: 06b4c...23b Har aldri tatt balsam i hodebunnen, og har ikke brukt balsam med silikon på over 5 år. Anonymkode: 6eae1...ab1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #4 Skrevet 15. mai 2018 ACO har sjampo og balsam for tørr hodebunn. Kanskje det kan være noe? Anonymkode: 32e3e...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå