Gå til innhold

Venezia

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har forslag til steder å bo i Venezia? Ikke altfor dyrt, men likevel koselig og romantisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på www.veniceapartments.org

Vi leide av disse og de var kjempehyggelige, behjelplige og alt gikk glatt. Møtte oss i byen, fulgte oss til leiligheten. Hadde med kart og svarte på masse spørsmål (også på mail).

Her kan du få noe ganske billig. Send en mail og spør hva det rimligste er. Engelsken dems er god.

Hyggelig å bo sånn for da blir det litt som italienerne bor og ikke så turist. Lurer på om vi betalte noe sånt som 230,- pr pers pr natt jeg. Vi var 5 stk da og bodde rett ved markusplassen.

Håndklær og sengetøy var i leiligheten.

Skrevet

Må man skrive og spørre om pris på de forskjellige overnattingsstedene, eller ligger det en prisoversikt på sidene? Bare jeg som er dårlig til å lete, kanskje.

Skrevet

Det firmaet har alle leilighetene så det er bare en kjapp mail.

Hvis du ser på den som heter Lando da f.eks. under Rialto området. Så er det 2 stjerner eller hva det symboliserer og plass til 2+1. Se på "Class": der står det Budget og fokus på bra pris per pers og lokalitet.

Si at dere ønsker så sentralt som mulig, men nå var det ikke så mye pes å komme over venezia da, var ikke så stort og masse fortauskafeer langs veien ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

..kjempebra alternativ!! men vet noen om hotell?

Skrevet

Tusen takk til deg som ga tips om www.veniceapartments.org , har allerede fått masse bra info, takk, takk!!!

Skrevet
Tusen takk til deg som ga tips om www.veniceapartments.org ' date=' har allerede fått masse bra info, takk, takk!!![/quote']

Bare hyggelig å kunne hjelpe :)

Skrevet

Kan anbefale et kjempefint hotell som ligger 5 minutters gange fra San Marco-plassen. Hotell Noemi har bare 2 stjerner, men det er ikke noe å si på rommene for det! Grunnen til de få stjernene er at resepsjonen ikke er noe særlig betjent og at de ikke serverer frokost. Be om å få et nyoppusset rom. Som du kan se er de store, romantiske og med helt nye, flislagte bad. Anbefales på det varmeste.

Mer info finner du her: http://www.hotelnoemi.com/

For 2 år siden betalte vi EUR 125 pr natt.

• 1 år senere...
Gjest gjest1
Skrevet
http://www.hotelnoemi.com/

For 2 år siden betalte vi EUR 125 pr natt.

Vi skal til Venezia nå i sommer og har søkt litt rundt her inne for å finne tips. Falt helt for dette hotellet, så nå har vi bestillt og gleder oss stort. Pleier egentlig å like den mer stramme og moderne stilen, men det så jo helt utrolig romantisk ut på bildene. 130 EUR pr natt må vi ut med. Ikke så verst synes jeg :)

Men jeg glemte å be om nyoppusset rom da jeg bestillte. kanskje jeg burde gjøre det. Hmm. får se. Er jo lenge siden denne tråden så det kan jo uansett være endret nå.

Så på forhånd tusen takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...