AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Hei, Går mot at jeg tar en sjanse med en jeg prater med på sukker for en date. Han bor ikke så veldig langt unna meg, 15 min med bil. Men; så leste jeg i en annen tråd her at menn som inviterer hjem til seg på første date er kun ute etter sex. Gjelder dette også om han inviterer seg hjem til meg ? Har han grunn til å forvente sex? Det er uaktuelt for meg. Legger jeg på en måte opp til det? Han sier han vil se en film, slappe av og bli kjent. Være så intime har ikke blitt drøftet på noen måte. Nå er jeg forvirret 😵 Jeg vil jo ikke lure noen her ! Kvinne Anonymkode: fe7c1...b67
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Hvis han er litt introvert er det sikkert tryggere for han å møtes hjemme. Kan jo bare si det på forhånd at det ikke er aktuelt med sex på første date. Uansett vær forsiktig, kanskje tryggere å møtes i en park eller noe lettere å stikke av om psycho. Anonymkode: daeee...797
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Ja og ja , og ja du legger på en måte opp til det. SPESIELT når han sier han vil "se en film , slappe av og bli kjent", det er faktisk kodespråket for " Film og sex". Hvis du er interessert i noe seriøst så bør du ikke kaste bort tiden på denne mannen, men heller en mann som vil gå tur med deg, ta deg med å spise, gjøre en aktivitet på dagtid utendørs eller på museum eller lignende og faktisk konversere med deg og BLI kjent, ikke bare glo på en skjerm og "bli" (intimt) "kjent". Anonymkode: 56952...4c6 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Spør om han vil bli med deg på fjelltur i stedet. Om han er interessert i å bare få seg et nummer kommer han til å si nei. Anonymkode: 89064...03b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 Hadde ikke turt å møtes første gang hjemme hos en av oss. Sannsynligvis går det bra, men man vet aldri. Ville heller foreslått en tur eller ta en kaffe. Anonymkode: 5a03a...3a7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 Nei huff nå føler jeg meg dum ! 🙈😣 Jeg trodde virkelig å se en film, slappe av og bli kjent betydde nettopp dét 😂 Jeg har to lange forhold bak meg og har ikke datet slik som det dates i dag 😂 Herregud, her kunne jeg jo gått rett på trynet 😂 Fyren virker veldig trivelig, men jeg får forslå noe annet og se hvilken reaksjon som kommer. Er han unnvikende så sier jo det alt om hva han var ute etter 😜 Takk for råd dere ! Ts Anonymkode: fe7c1...b67 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 hjem er lik sex kaffe er lik bryr seg om deg Anonymkode: d159f...0dc
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #8 Skrevet 14. mai 2018 Nei film betyr ikke bli kjent, film betyr slippe å snakke med hverandre men bruke tid sammen for at det skal føles mer "naturlig" å ha sex etterpå. "Bli kjent" i forbindelse med film og slappe av betyr "ha sex". Uansett om han sier ja til å bli med på en kaffe eller gåtur i stedet vet du allerede at det er bortkasta fordi han kun ser deg som sex og er ikke interessert i eller klar for noe annet uansett. Noen menn liker også jakten, og tenker at de skal få "score"(sex) om de bare holder ut en eller to dater, og forventer sex og et sex forhold så fort som mulig innen tredje date. Derfor detter mange menn av datingvogna etter det når de fortsatt ikke har fått sex, men det er jo en fin måte å sile ut de useriøse på. Her er fordelen at du allerede kan sile han ut og ikke kaste bort hverken egen tid eller hans, siden dere ikke vil det samme. Anonymkode: 56952...4c6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #9 Skrevet 14. mai 2018 Hvorfor er folk så redde for sex? Anonymkode: b9354...2d1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #10 Skrevet 14. mai 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er folk så redde for sex? Anonymkode: b9354...2d1 Det handler ikke om å være redd for sex. Men sex er for mange noe man har med noen man kjenner, og noen som verdsetter en som person og ikke bare et objekt. Sex er for mange noe man kun har med en kjæreste og ikke med hvem som helst tilfeldig. Mange vil at sex skal være noe spesielt mellom to personer, man deler jo trossalt sitt mest private og intime, og sex på første date med en person som bare er ute etter sex og ikke interessert i selve deg som vesen er ikke akuratt noe man føler seg spesiell av. Jeg har kun sex med noen jeg har kjent leeenge og er sikker på at jeg vil bli kjæreste med, men det betyr ikke at jeg er redd for sex fordet. Jeg elsker sex! Men sex uten følelser, forpliktelser og respekt , tilfeldig sex , er ikke noe for meg Er jo også sånn at kvinner produserer kjærlighetshormonet oxytocin av sex, som gjør at vi blir mer avhengige av kos og forpliktelser,kjærlighet, og ikke bare sexen som en robotisk og følelsesløs akt. Og når man får følelser for en som ikke er interessert i noe annet enn sex så ender man opp såret og brukt, utnyttet , og får negative assosiasjoner til sex og tillitt og nærhet. Det må være helt greit å ikke være interessert i tilfeldig sex eller sex uten følelser og forpliktelser uten at man skal bli sett på som redd eller kjedelig fordet. Fornuftig kaller jeg det da Anonymkode: 56952...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #11 Skrevet 15. mai 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om å være redd for sex. Men sex er for mange noe man har med noen man kjenner, og noen som verdsetter en som person og ikke bare et objekt. Sex er for mange noe man kun har med en kjæreste og ikke med hvem som helst tilfeldig. Mange vil at sex skal være noe spesielt mellom to personer, man deler jo trossalt sitt mest private og intime, og sex på første date med en person som bare er ute etter sex og ikke interessert i selve deg som vesen er ikke akuratt noe man føler seg spesiell av. Jeg har kun sex med noen jeg har kjent leeenge og er sikker på at jeg vil bli kjæreste med, men det betyr ikke at jeg er redd for sex fordet. Jeg elsker sex! Men sex uten følelser, forpliktelser og respekt , tilfeldig sex , er ikke noe for meg Er jo også sånn at kvinner produserer kjærlighetshormonet oxytocin av sex, som gjør at vi blir mer avhengige av kos og forpliktelser,kjærlighet, og ikke bare sexen som en robotisk og følelsesløs akt. Og når man får følelser for en som ikke er interessert i noe annet enn sex så ender man opp såret og brukt, utnyttet , og får negative assosiasjoner til sex og tillitt og nærhet. Det må være helt greit å ikke være interessert i tilfeldig sex eller sex uten følelser og forpliktelser uten at man skal bli sett på som redd eller kjedelig fordet. Fornuftig kaller jeg det da Anonymkode: 56952...4c6 Dette Takk ! Ts Anonymkode: fe7c1...b67
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #12 Skrevet 15. mai 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er folk så redde for sex? Anonymkode: b9354...2d1 Jeg er på ingen måte redd for sex. Jeg er bare ute etter mer enn sex, noe som kanskje ikke denne fyren er. Ts Anonymkode: fe7c1...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå