Gå til innhold

Tips til stillegående vifte til soverom?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg skal handle meg en ny snart og lurte litt på et slikt tårn. Noen som har testet ut lydnivået på en slik type?
SENZ SEFZ108HC 30" TÃRNVIFTE HVIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skal handle meg en ny snart og lurte litt på et slikt tårn. Noen som har testet ut lydnivået på en slik type?
SENZ SEFZ108HC 30" TÃRNVIFTE HVIT

Anbefales ikke. Bråker. 

https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/klima-og-ventilasjon/SF493393/ler-form-roger-luftrenser-493393 Vi har denne. Den renser godt, gir kald luft og bråker lite på instilling 2 om natta. (Men litt dyr?) Finnes i en billigere variant til ca. Kr. 3 500.

Anonymkode: d63c4...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Anbefales ikke. Bråker. 

https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/klima-og-ventilasjon/SF493393/ler-form-roger-luftrenser-493393 Vi har denne. Den renser godt, gir kald luft og bråker lite på instilling 2 om natta. (Men litt dyr?) Finnes i en billigere variant til ca. Kr. 3 500.

Anonymkode: d63c4...2a7

Når man først er oppe i den prisen kan man jo gå for en ordentlig airconditioner.

Anonymkode: 894df...949

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og for all del skaff lyddempende matte til å sette den på slik at naboer slipper å høre på den forb***** durelyden!

Anonymkode: f5bfa...d80

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes alle frittstående vifter bråker jeg 🤔 Ville heller gått for en sånn i taket, selv om de er dritstygge.

Anonymkode: 33d5d...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Synes alle frittstående vifter bråker jeg 🤔 Ville heller gått for en sånn i taket, selv om de er dritstygge.

Anonymkode: 33d5d...2e1

Nå er det ikke alle som eier sin egen bolig og bare kan installere sånne greier da.

Anonymkode: 894df...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...