Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke dating-apper er det dere anbefaler? Jeg har noen venner som har tinder, og har inntrykk at det kun er trutmunn og booty bilder som gjelder, noe jeg ikke har:P Finnes det en litt mer «voksen» app for de på 30-40 hvor det ikke er totalt trynefaktor? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utenom tinder har du Sukker og møteplassen. Synes begge to er bra steder. Om du er villig til å betale, tror jeg Match skal være bra, men som gratisbruker får du ikke gjort noe som helst nesten, annet enn å see på utvalget... 

Elitesingles... bobb bobb... likte at du kan selektere for religion der 👍🏻 Men der også var ikke gratisfunksjonen den beste (liker ikke å betale for noe som kanskje ikke er bra).

Er dem jeg kommer på :) 

Anonymkode: 42ab7...ca8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker tinder. Er 30+
Mye trutmunn bilder sikkert (aner ikke, ser jo bare menns profiler ikke kvinners) og er en del treningsbaris bilder fra menn, men det er bare å scrolle videre. Fant min eks på tinder, vi var sammen i 3 år.
Har prøvd match også men der har jeg ikke funnet en eneste mann med ok utseende..

Anonymkode: ede7e...fe4

AnonymBruker
Skrevet

Fant kjæresten på tinder, vi er begge 34. 

Synes det var mye rart på Sukker, men mulig jeg bare hadde uflaks. Har venninner som har funnet kjæresten der.  

Anonymkode: bf6ec...d65

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange av de samme personene på de ulike dating-sidene.. Tror en del opprettet profiler overalt og lar dem stå aktive - i tilfelle de får treff!

Anonymkode: 0d0dc...c1c

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker tinder. Er 30+
Mye trutmunn bilder sikkert (aner ikke, ser jo bare menns profiler ikke kvinners) og er en del treningsbaris bilder fra menn, men det er bare å scrolle videre. Fant min eks på tinder, vi var sammen i 3 år.
Har prøvd match også men der har jeg ikke funnet en eneste mann med ok utseende..

Anonymkode: ede7e...fe4

Ikke så vanskelig å gå inn å se på profiler på kvinner, endrer det bare under innstillinger. Gjorde det en gang fordi jeg var nysgjerrig. Er en god del lettkledde kvinner innpå der med trutmunn og hele pakka. Klart også mer av den "normale varianten".

Anonymkode: 08156...04b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...