AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 I går snappa han mens han var på vei til jobb. Jeg svarte han at han ikke måtte snappe mens han kjørte. Da sa han tilbake "sorryyyy" (han skal nå faen meg ikke unnskylde til meg?) I dag får jeg snap der han kjører med sønnen i baksetet............... Fikk helt avsmak av han nå blææææ #blåbærpoliti Anonymkode: 6922d...7d8 1
SardintrollReturns Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Si du kommer til å ringe snuten om han ikke kutter ut mobilen mens han kjører. Det der er overhode ikke ansvarlig. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 12 minutter siden, SardintrollReturns skrev: Si du kommer til å ringe snuten om han ikke kutter ut mobilen mens han kjører. Det der er overhode ikke ansvarlig. Jeg tror heller jeg skal ta kontakt med barnets mor, blir nok mer action der enn hos politiet i en helt annen by. Men det er ekkelt. Jeg har egentlig ikke lyst til det. Har lyst å bare slette han fra alt nå. Ååååh han var jo så skjønn. Forbanna idiot. Anonymkode: 6922d...7d8 1
SardintrollReturns Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror heller jeg skal ta kontakt med barnets mor, blir nok mer action der enn hos politiet i en helt annen by. Men det er ekkelt. Jeg har egentlig ikke lyst til det. Har lyst å bare slette han fra alt nå. Ååååh han var jo så skjønn. Forbanna idiot. Anonymkode: 6922d...7d8 Kanskje en bedre ide, ja. Skjønner det, utrolig skuffende når en som man har fått et veldig godt inntrykk av viser seg å være en tankeløs idiot. :/
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 4 minutter siden, SardintrollReturns skrev: Kanskje en bedre ide, ja. Skjønner det, utrolig skuffende når en som man har fått et veldig godt inntrykk av viser seg å være en tankeløs idiot. :/ Nå må du gi deg! Det behøver jo ikke være så galt da. Anonymkode: d1b76...3cb
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå må du gi deg! Det behøver jo ikke være så galt da. Anonymkode: d1b76...3cb Eeeeh Anonymkode: 6922d...7d8 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: I går snappa han mens han var på vei til jobb. Jeg svarte han at han ikke måtte snappe mens han kjørte. Da sa han tilbake "sorryyyy" (han skal nå faen meg ikke unnskylde til meg?) I dag får jeg snap der han kjører med sønnen i baksetet............... Fikk helt avsmak av han nå blææææ #blåbærpoliti Anonymkode: 6922d...7d8 Huff...trist å lese. Du bør sende en bekymring til Barnevernet og en anmeldelse til politiet. Gjør det av hensyn til barnet. Anonymkode: 3aec6...d43 2
SardintrollReturns Skrevet 14. mai 2018 #8 Skrevet 14. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må du gi deg! Det behøver jo ikke være så galt da. Anonymkode: d1b76...3cb Håper du tuller nå. Mobilbruk har ingenting bak rattet å gjøre. 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #9 Skrevet 14. mai 2018 To ting som er galt her: 1: Snapper i bilen. Noe som mange gjør dessverre, men ikke med barn i baksetet! 2: Sender snap av seg selv med barnet i baksetet. Til og med etter at du har sagt han ikke burde kjøre og snappe. Er det en grunn til å lure på hva du skal gjøre her? Greit nok med bonusbarn, men trenger da ikke bli sammen med et barn i tillegg? Anonymkode: 8e69e...aa0 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #10 Skrevet 14. mai 2018 Du burde tatt screenshot og sendt til politiet. Det er det eneste de lærer av. Anonymkode: 55af3...de8 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #11 Skrevet 14. mai 2018 Hadde selv en eks-date som snappet mye i bilen. Fortalte det til vedkommende, men responser var ca sånn: "Jeg bestemmer selv hva jeg gjør". Vel, der ble det dump, gitt Og spesielt med tanke på at daten din snapper med barna i baksetet, synes jeg absolutt du burde si ifra til noen. "Soorry" er ikke godt nok. Hadde han virkelig innsett alvoret i situasjonen, burde han ikke en gang ha svart deg der og da. Ta kontakt med politiet, eller barnets mor. Synes han virker rimelig uansvarlig. Jeg tror neppe jeg hadde giddet å date en kar som oppfører seg sånn. Jeg tviler litt på at dette er det eneste han fraskriver seg ansvar på. Det er mest sannsynlig et mønster i dette. Anonymkode: 7e001...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå