AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Jeg har vel forstått det såpass at man trenger ikke være noen rakettforsker når man plutselig har ei kvinne ved min side og som er åpenbart interessert i deg. Regner med hun på egen initiativ tar kontakt med og vil snakke med deg eller så ser hun veldig direkte på deg på avstand - (for å analysere) Er dette en god kalkyle som stemmer overens med det jeg beskriver? Anonymkode: ca64c...d5c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Hva er det du egentlig prøver å beskrive? En kvinne som du oppfatter ser på deg på avstand for å analysere deg? Sjansen er større for at hun bare ser ut og tilfeldigvis lander blikket på deg, eller skiltet ved siden av deg. Står ofte å glor ut i lufta på bussen i egne tanker, eller på gaten på en benk, og først etterpå registrerer jeg at jeg faktisk glor rett på noen. Men ja, som oftest når en kvinne er interessert så tar hun initiativ til å ta kontakt med deg Eller sender superflørtende blikk mens hun smiler og snur seg etter deg og holder blikkkontakt selv etter man har gått forbi hverandre, sånn at det ikke er noen tvil om hva hun vil. Vi er ikke så diffuse som menn og vet hvor ubehagelig det er å bare bli glodd på, så vi stepper opp og faktisk sier hei om vi ser noe vi liker som vi føler at vi bare "må" ha. Anonymkode: e4ea9...954
Lee Jones Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Du trenger ikke være rakettforsker for å forstå at en kvinne liker deg eller flørter med deg, men du skal ha skyhøy EQ. Hvor mange ganger sier ikke kvinner at de blir misforstått som flørtende når de egentlig bare er høflige? Hvor mange ganger gir kvinner usynlige hint når de flørter? Og så har jeg inntrykk av at når en dame flørter åpenlyst så er det som oftest med alle menn bare bli kjæreste med den første og beste. 6
Lee Jones Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du egentlig prøver å beskrive? En kvinne som du oppfatter ser på deg på avstand for å analysere deg? Sjansen er større for at hun bare ser ut og tilfeldigvis lander blikket på deg, eller skiltet ved siden av deg. Står ofte å glor ut i lufta på bussen i egne tanker, eller på gaten på en benk, og først etterpå registrerer jeg at jeg faktisk glor rett på noen. Men ja, som oftest når en kvinne er interessert så tar hun initiativ til å ta kontakt med deg Eller sender superflørtende blikk mens hun smiler og snur seg etter deg og holder blikkkontakt selv etter man har gått forbi hverandre, sånn at det ikke er noen tvil om hva hun vil. Vi er ikke så diffuse som menn og vet hvor ubehagelig det er å bare bli glodd på, så vi stepper opp og faktisk sier hei om vi ser noe vi liker som vi føler at vi bare "må" ha. Anonymkode: e4ea9...954 Har Jeg aldri opplevd. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 12 minutter siden, Lee Jones skrev: Har Jeg aldri opplevd. Da er det vel ingen som har sett deg og følt at du er den de har sett etter hele livet da. Man går jo ikke bort til hver pene person man ser, det er desperasjon, men vi kvinner oss da opp uten problemer å tar iniativ til kontakt om vi ser en once in a lifetime mann en eller to eller tre ganger ila livet 14 minutter siden, Lee Jones skrev: Du trenger ikke være rakettforsker for å forstå at en kvinne liker deg eller flørter med deg, men du skal ha skyhøy EQ. Hvor mange ganger sier ikke kvinner at de blir misforstått som flørtende når de egentlig bare er høflige? Hvor mange ganger gir kvinner usynlige hint når de flørter? Og så har jeg inntrykk av at når en dame flørter åpenlyst så er det som oftest med alle menn bare bli kjæreste med den første og beste. Ja det er nettopp det.... Jeg føler at menn misforstår kvinners signaler så lett fordi menn selv er så diffuse. Menn tror at å glo og være hyggelig viser kvinnen at de er interessert i hun og at de syntes hun er spesiell, så når kvinner gjør det samme så tror de at hun er interessert i han, når alt hun gjør egentlig bare er å oppføre seg hyggelig og jovialt som til hvem som helst tilfeldige. Menn gir mange usynlige hint selv , og da overtolker de kvinners oppførsel og tror at fordi hun hadde hår i ansiktet og tok det bort med hånden så må det være et hint til han om at hun liker han, når det egentlig bare er helt tilfeldig. Jeg har hvertfall aldri gitt noen "usynlige hint" til en mann jeg mener å flørte med. Flørter jeg så er jeg veldig tydelig med at det er det jeg gjør, sier rett ut at jeg syntes han er kjekk så det ikke er noen tvil, og flørter kun med noen jeg er oppriktig interessert i, ikke bare hvem som helst. Men jeg kan være blid og hyggelig med hvem som helst. Men har inntrykk av at menn, som du også nevner her, tror at fordi man er en blid og omgjengelig jente så flørter man åpenlyst med alle menn. Sannheten er at det er ikke flørting. Menn burde lære litt av oss kvinner å være mer tydelige i egen flørting og hint så kanskje de ikke hadde misforstått våre tilfeldige oppførsel som flørt og hint heller. Anonymkode: e4ea9...954 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det vel ingen som har sett deg og følt at du er den de har sett etter hele livet da. Man går jo ikke bort til hver pene person man ser, det er desperasjon, men vi kvinner oss da opp uten problemer å tar iniativ til kontakt om vi ser en once in a lifetime mann en eller to eller tre ganger ila livet Ja det er nettopp det.... Jeg føler at menn misforstår kvinners signaler så lett fordi menn selv er så diffuse. Menn tror at å glo og være hyggelig viser kvinnen at de er interessert i hun og at de syntes hun er spesiell, så når kvinner gjør det samme så tror de at hun er interessert i han, når alt hun gjør egentlig bare er å oppføre seg hyggelig og jovialt som til hvem som helst tilfeldige. Menn gir mange usynlige hint selv , og da overtolker de kvinners oppførsel og tror at fordi hun hadde hår i ansiktet og tok det bort med hånden så må det være et hint til han om at hun liker han, når det egentlig bare er helt tilfeldig. Jeg har hvertfall aldri gitt noen "usynlige hint" til en mann jeg mener å flørte med. Flørter jeg så er jeg veldig tydelig med at det er det jeg gjør, sier rett ut at jeg syntes han er kjekk så det ikke er noen tvil, og flørter kun med noen jeg er oppriktig interessert i, ikke bare hvem som helst. Men jeg kan være blid og hyggelig med hvem som helst. Men har inntrykk av at menn, som du også nevner her, tror at fordi man er en blid og omgjengelig jente så flørter man åpenlyst med alle menn. Sannheten er at det er ikke flørting. Menn burde lære litt av oss kvinner å være mer tydelige i egen flørting og hint så kanskje de ikke hadde misforstått våre tilfeldige oppførsel som flørt og hint heller. Anonymkode: e4ea9...954 Ah. Så det du sier er at det ER rocket science. Anonymkode: 6fb45...3ba 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #8 Skrevet 14. mai 2018 Man må være rakettforsker for å skjønne noe av HI. Anonymkode: 328c3...f0f 7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #9 Skrevet 14. mai 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah. Så det du sier er at det ER rocket science. Anonymkode: 6fb45...3ba Nei, jeg sier bare at hvis menn var litt mere direkte selv, og ikke så diffuse i sin flørting, så kanskje de ville tatt kvinners signaler på en annen måte også Slipper misforståelser, fantasier, falske forhåpninger og evn ubehageligheter for begge kjønn For det er ingen nyhet at mange menn tror kvinner som bare er normalt hyggelige flørter med dem, eller for eksempel som stirrer tomt ut i landskapet og tilfeldigvis hviler øynene sine i deres retning stirrer på de fordi de er interesserte i dem. Det er sånn menn flørter, men ikke sånn damer pleier å flørte, det bør ikke være så vanskelig å vite hva vi vil når vi faktisk flørter, og menn ville kanksje sluppet friendzoning så ofte om de selv var mer tydelige i sin egen flørting og intensjon Anonymkode: e4ea9...954 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #10 Skrevet 14. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du egentlig prøver å beskrive? En kvinne som du oppfatter ser på deg på avstand for å analysere deg? Sjansen er større for at hun bare ser ut og tilfeldigvis lander blikket på deg, eller skiltet ved siden av deg. Står ofte å glor ut i lufta på bussen i egne tanker, eller på gaten på en benk, og først etterpå registrerer jeg at jeg faktisk glor rett på noen. Men ja, som oftest når en kvinne er interessert så tar hun initiativ til å ta kontakt med deg Eller sender superflørtende blikk mens hun smiler og snur seg etter deg og holder blikkkontakt selv etter man har gått forbi hverandre, sånn at det ikke er noen tvil om hva hun vil. Vi er ikke så diffuse som menn og vet hvor ubehagelig det er å bare bli glodd på, så vi stepper opp og faktisk sier hei om vi ser noe vi liker som vi føler at vi bare "må" ha. Anonymkode: e4ea9...954 takk, jeg trengte den bekreftelsen. TS Anonymkode: ca64c...d5c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #11 Skrevet 14. mai 2018 Jo mer interessert i en mann jeg er, jo mer trekker jeg vekk, og jo kortere blir jeg på meldinger. Blir stiv og rar.. Anonymkode: 32804...0fb 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #12 Skrevet 14. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo mer interessert i en mann jeg er, jo mer trekker jeg vekk, og jo kortere blir jeg på meldinger. Blir stiv og rar.. Anonymkode: 32804...0fb det visste jeg faktisk ikke kunne skje, men hva ønsker du mannen skulle gjort for at du skulle blitt oppdaget og forstått? men du tror ikke at usikkerheten kan være en refleksjon det er ikke akkurat den mannen du skal ha? Anonymkode: ca64c...d5c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #13 Skrevet 14. mai 2018 Har du tre tråder gående for øyeblikket, ts? Anonymkode: 071a3...356 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #14 Skrevet 14. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du egentlig prøver å beskrive? En kvinne som du oppfatter ser på deg på avstand for å analysere deg? Sjansen er større for at hun bare ser ut og tilfeldigvis lander blikket på deg, eller skiltet ved siden av deg. Står ofte å glor ut i lufta på bussen i egne tanker, eller på gaten på en benk, og først etterpå registrerer jeg at jeg faktisk glor rett på noen. Men ja, som oftest når en kvinne er interessert så tar hun initiativ til å ta kontakt med deg Eller sender superflørtende blikk mens hun smiler og snur seg etter deg og holder blikkkontakt selv etter man har gått forbi hverandre, sånn at det ikke er noen tvil om hva hun vil. Vi er ikke så diffuse som menn og vet hvor ubehagelig det er å bare bli glodd på, så vi stepper opp og faktisk sier hei om vi ser noe vi liker som vi føler at vi bare "må" ha. Anonymkode: e4ea9...954 Jeg som kvinne kan ta kontakt, men da er jeg mer enn bare litt interessert. Å snu meg og se på menn slik du beskriver derimot "superflørtende blikk" det gjør jeg ikke. Kvinner kan være interessert uten å oppføre seg som et ludder. Kvinner som bruker blikket slik oppnår kun at mannen tenker sex og kun sex. Anonymkode: 710a4...a0a 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #15 Skrevet 14. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du egentlig prøver å beskrive? En kvinne som du oppfatter ser på deg på avstand for å analysere deg? Sjansen er større for at hun bare ser ut og tilfeldigvis lander blikket på deg, eller skiltet ved siden av deg. Står ofte å glor ut i lufta på bussen i egne tanker, eller på gaten på en benk, og først etterpå registrerer jeg at jeg faktisk glor rett på noen. Men ja, som oftest når en kvinne er interessert så tar hun initiativ til å ta kontakt med deg Eller sender superflørtende blikk mens hun smiler og snur seg etter deg og holder blikkkontakt selv etter man har gått forbi hverandre, sånn at det ikke er noen tvil om hva hun vil. Vi er ikke så diffuse som menn og vet hvor ubehagelig det er å bare bli glodd på, så vi stepper opp og faktisk sier hei om vi ser noe vi liker som vi føler at vi bare "må" ha. Anonymkode: e4ea9...954 ja, det har jeg mange ganger sett at kvinner glor på avstand, fordi sånn opptrer kvinner på bygda. Når jeg har vært innom en bygd for første gang, plutselig ser jeg ei kvinne som stirrer med analyse blikk fordi han har hun ikke sett før. Garantert at hun er singel da. Og dette er snakk om kvinne over 30 år. Anonymkode: ca64c...d5c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #16 Skrevet 14. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som kvinne kan ta kontakt, men da er jeg mer enn bare litt interessert. Å snu meg og se på menn slik du beskriver derimot "superflørtende blikk" det gjør jeg ikke. Kvinner kan være interessert uten å oppføre seg som et ludder. Kvinner som bruker blikket slik oppnår kun at mannen tenker sex og kun sex. Anonymkode: 710a4...a0a takk, for det er nettopp det jeg har forstått, fordi når hun tar kontakt så tar hun virkelig kontakt. Og det var det som jeg ikke forstod første gangen ei kvinne helt plutselig tok kontakt med meg. Jeg var ikke klar mentalt, men kan se tilbake hvorfor også, men hun glapp for meg. Og skulle gjerne hatt henne med på veien og god samtalepartner og kjæreste på veien. Anonymkode: ca64c...d5c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #17 Skrevet 14. mai 2018 59 minutter siden, AnonymBruker said: det visste jeg faktisk ikke kunne skje, men hva ønsker du mannen skulle gjort for at du skulle blitt oppdaget og forstått? men du tror ikke at usikkerheten kan være en refleksjon det er ikke akkurat den mannen du skal ha? Anonymkode: ca64c...d5c Det skjer fordi jeg er sjenert, har dårlig selvtillit rundt menn jeg liker (tenker at de umulig kan like meg) i kombinasjon med at jeg er redd for avvisning, og jo mer følelser/betatthet jo vondere blir avvisningen. Så blir jeg stiv som en stokk, helt ufrivillig mens menn jeg ikke liker ofte tror jeg liker dem, siden jeg slapper av og tøyser med dem. Som resultat av min trestubbementalitet har jeg ofte endt opp med menn som tar masse, om ikke alt initiativ, og ikke gir opp før dem har meg. Men det er klart at de merker interessen litt etterhvert da, om ikke hadde de nok ikke holdt på så lenge. Anonymkode: 32804...0fb 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #18 Skrevet 14. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjer fordi jeg er sjenert, har dårlig selvtillit rundt menn jeg liker (tenker at de umulig kan like meg) i kombinasjon med at jeg er redd for avvisning, og jo mer følelser/betatthet jo vondere blir avvisningen. Så blir jeg stiv som en stokk, helt ufrivillig mens menn jeg ikke liker ofte tror jeg liker dem, siden jeg slapper av og tøyser med dem. Som resultat av min trestubbementalitet har jeg ofte endt opp med menn som tar masse, om ikke alt initiativ, og ikke gir opp før dem har meg. Men det er klart at de merker interessen litt etterhvert da, om ikke hadde de nok ikke holdt på så lenge. Anonymkode: 32804...0fb hva med å være med dine venninner som gjør deg god i første omgang? Anonymkode: ca64c...d5c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #19 Skrevet 14. mai 2018 Hvis jeg er interessert i en gutt, så gir jeg alle andre enn han oppmerksomhet på fest f.eks. Hvis jeg først snakker med han, blir jeg klein og rar og rødmer litt. Hvis jeg åpenlyst flørter med en gutt på fest, er jeg som regel ikke særlig interessert i han. Men jeg er kanskje unormal Anonymkode: 4e606...aa8 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #20 Skrevet 14. mai 2018 Kvinner er forskjellige. Om jeg er betatt av en fyr unngår jeg ham for alt jeg kan. Fordi jeg er en stressa, sjenert jævel med irriterende konform smak. Anonymkode: c47e6...426 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå