AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Del Skrevet 14. mai 2018 Skal ha barnebursdagsfeiring hjemme. Barna er lei sjokoladekake, men liker sjokolade. Er det godt med sukkerbrød med sjokoladekrem? Lage dagen før eller blir sjokoladekremen dårlig over natten? Anonymkode: 41719...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 14. mai 2018 #2 Del Skrevet 14. mai 2018 Sukkerbrød med sjokoladekrem funker spiste det senest i dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 14. mai 2018 #3 Del Skrevet 14. mai 2018 Jeg ville heller laget sukkerbrød med fyll med feks hakket sjokolade og oppdelte friske jordbær. Pyntet som vanlig bløtkake med raspet sjokolade og enda mer jordbær på toppe. Hermetisk fersken og sjokolade kan og gå om ungene liker det - eller banan, nøtter og hakket sjokolade. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol17 Skrevet 14. mai 2018 #4 Del Skrevet 14. mai 2018 Supert, takk:) Akkurat nå, GulSitron skrev: Sukkerbrød med sjokoladekrem funker spiste det senest i dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemo<33 Skrevet 14. mai 2018 #5 Del Skrevet 14. mai 2018 Funker fint det Tror det går bra og ha den over natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol17 Skrevet 14. mai 2018 #6 Del Skrevet 14. mai 2018 1 minutt siden, Chenet skrev: Jeg ville heller laget sukkerbrød med fyll med feks hakket sjokolade og oppdelte friske jordbær. Pyntet som vanlig bløtkake med raspet sjokolade og enda mer jordbær på toppe. Hermetisk fersken og sjokolade kan og gå om ungene liker det - eller banan, nøtter og hakket sjokolade. Takk, hørtes godt ut ja:) Kan forsøk en sånn variant og, alle liker jo bær:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol17 Skrevet 14. mai 2018 #7 Del Skrevet 14. mai 2018 1 minutt siden, Nemo<33 skrev: Funker fint det Tror det går bra og ha den over natten 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #8 Del Skrevet 14. mai 2018 Sukkerbrød med aprikoskompott som fyll og sjokoladekrem på toppen er også godt. Anonymkode: cecc9...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol17 Skrevet 14. mai 2018 #9 Del Skrevet 14. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sukkerbrød med aprikoskompott som fyll og sjokoladekrem på toppen er også godt. Anonymkode: cecc9...0e5 Sukkerbrød med aprikoskompott som fyll og sjokoladekrem på toppen er også godt. Anonymkode: cecc9.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol17 Skrevet 14. mai 2018 #10 Del Skrevet 14. mai 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sukkerbrød med aprikoskompott som fyll og sjokoladekrem på toppen er også godt. Anonymkode: cecc9...0e5 Takk, vet ikke hva som skjedde over der😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol17 Skrevet 14. mai 2018 #11 Del Skrevet 14. mai 2018 30 minutter siden, Chenet skrev: Jeg ville heller laget sukkerbrød med fyll med feks hakket sjokolade og oppdelte friske jordbær. Pyntet som vanlig bløtkake med raspet sjokolade og enda mer jordbær på toppe. Hermetisk fersken og sjokolade kan og gå om ungene liker det - eller banan, nøtter og hakket sjokolade. Hva med banan? Suksess for barnebursdag?😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol17 Skrevet 14. mai 2018 #12 Del Skrevet 14. mai 2018 Funker det med banan og sjokoladekrem sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol17 Skrevet 14. mai 2018 #13 Del Skrevet 14. mai 2018 Sol17 er TS som dere sikkert har sett hehe😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 14. mai 2018 #14 Del Skrevet 14. mai 2018 1 minutt siden, Sol17 skrev: Hva med banan? Suksess for barnebursdag?😬 Jeg husker i alle fall bløtkake med banan, nøtter og sjokolade som en stor vinner fra barndommen Et lag sjokoladekrem og et lag med vanlig krem med banan eller friske bær inni sukkerbrødet funker helt sikkert knall Jeg ble fristet til å lage sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol17 Skrevet 14. mai 2018 #15 Del Skrevet 14. mai 2018 17 minutter siden, Chenet skrev: Jeg husker i alle fall bløtkake med banan, nøtter og sjokolade som en stor vinner fra barndommen Et lag sjokoladekrem og et lag med vanlig krem med banan eller friske bær inni sukkerbrødet funker helt sikkert knall Jeg ble fristet til å lage sjøl Supert!!! Har noen modne bananer:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå