AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Hvor har dere vært fornøyde? Helst alt inkludert. Gjerne ett sted hvor man ikke trenger å bevege seg fra fordi man har alt inne på hotellet. Spesifikk hotell slik at jeg kan søke de opp ☺️ Og erfaring mtp. Hopp på turer (?) Anonymkode: dfec7...2a3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Tyrkia, uten tvil! Har vært i Spania, Hellas, Tunisia, Croatia mm med barn. Ferierer alltid slik pga det du nettopp beskriver, all inclusive og ikke måtte bevege seg noe sted. Det som har gjort at vi etterhvert har valgt å holde oss til Tyrkia er at asolutt alt er inkludert, ingen extra utgifter, sam utvalget av mat og drikke er enestående. Det er servering og mega utvalg bokstavelig talt døgnet rundt på de fleste hoteller og ubegrenset med is. Supert for både store og små. Her er to hoteller vi har vært på https://www.tui.no/feriereiser/tyrkia/antalyakysten/manavgat/sea-planet-resort-spa/pc-000086873/?&departureCode=OSL&departureDate=2018-05-03&partySizes=2%3B&duration=8&gclid=EAIaIQobChMIsI731MiF2wIVCowZCh3koAZUEAAYASAAEgIVLfD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CKf27N7IhdsCFcXNsgodZ6cNqw http://hotell.solfaktor.no/Hotel/Search?checkin=2018-05-14&checkout=2018-05-15&Rooms=1&adults_1=2&fileName=Calimera_Kaya_Side_Hotel_Manavgat Anonymkode: ba7a0...aca 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Ja, Tyrkia er supert dersom du vil ha møkkete bassenger der ungene blir syke. Alle barnefamilier jeg kjenner som har vært i Tyrkia har endt opp med syke barn pga. elendig rengjøring av bassengene. Lykke til.... Dessuten er Tyrkia fremdeles på listen over land der terrorfaren er høy. Anonymkode: be947...cc2 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, Tyrkia er supert dersom du vil ha møkkete bassenger der ungene blir syke. Alle barnefamilier jeg kjenner som har vært i Tyrkia har endt opp med syke barn pga. elendig rengjøring av bassengene. Lykke til.... Dessuten er Tyrkia fremdeles på listen over land der terrorfaren er høy. Anonymkode: be947...cc2 Da kan du ikke kjenne mange, ellers så har de vært på dårlige hoteller. Legg litt penger i hotellet så slipper du det. Vi har vært 12 ganger i Tyrkia ( pluss Italia, Spania, Hellas, Emiratene +++) og de feriene som har vært mest avslappende har definitivt vært i Tyrkia. Bra hoteller med vannparker, god service og god mat og drikke. Hoteller vi har vært veldig fornøyde med er Maxx Royal Belek, Regnum Carya Belek, Sueno Deluxe Belek, Barut Lara, Voyage Belek, Royal Palace Antalya. Hoteller som var bra men dårligere i forhold til nevnte, Delphin Platinum, Delphin Palace, Royal Wings, Concorde. Anbefaler ikke allinclusive i Kroatia da maten og kvaliteten på denne lever virkelig ikke opp til prisen. Mye tas det også ekstra betaling for. Allinclusive i Hellas er varierende, men på Ikos Olivia og Ikos Oceania er en av bedre hoteller vi har opplevd. Anbefales! Lykke til med valget Anonymkode: d11cb...ff7 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 Vi var utrolig fornøyd med avra imperial på Kreta, vi reiste med to små barn som begge hadde glede av skandinavisk bamseklubb, i tillegg til den internasjonale barneklubben som også var veldig bra! Vi hadde all inklusive og det var kjempebra mat. Privat strand og kjempebra spa. I tillegg var det god pris. Vi reiste med en 5åring og en nesten 2 åring og betalte bare 17k for en uke med all inklusive og fly. Anonymkode: 8c623...0bc
Minlillelykke Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 Vi har ikke vært på all inclusive, men vært veldig fornøyd uansett. Treåringen her trives best i torreveja så vi reiser dit og låner leiligheten til besteforeldrene hans. Men vi har vært på gran canaria og usa også. Tyrkia er sikkert kjempe fint, men hadde ikke reist med små barn pga intens varme. Jeg har ikke vært der, kan kun referere til hva mine foreldre har sagt. Ellers er det som har fungert best for oss og ha med alt vi trenger.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #8 Skrevet 14. mai 2018 3 timer siden, Ulrikke skrev: Hvor gamle er barna? 7 og 9 Anonymkode: dfec7...2a3
Ulrikke Skrevet 14. mai 2018 #9 Skrevet 14. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 7 og 9 Anonymkode: dfec7...2a3 Måtte spørre, for om det var en 2-åring kunne jeg ikke delt erfaring... Men jeg hadde med 8-åringen hit, og hun stortrivdes! https://www.ving.no/hellas/faliraki/mitsis-faliraki-beach
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #10 Skrevet 14. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har dere vært fornøyde? Helst alt inkludert. Gjerne ett sted hvor man ikke trenger å bevege seg fra fordi man har alt inne på hotellet. Spesifikk hotell slik at jeg kan søke de opp ☺️ Og erfaring mtp. Hopp på turer (?) Anonymkode: dfec7...2a3 For å ta det siste først, så er Hopp på-turer sjelden stedet der du sparer veldig mye penger hvis du har høye eller spesifikke krav til bosted. Selvsagt kan du ha flaks og finne gull i grusen, men i mine (nesten årlige) søk på restplasser har jeg funnet veldig mye uspesifisert (= du vet ikke hvor du blir innkvartert), mange to-stjerners hoteller, og hvis det er en dårlig sommer blir utvalget ganske magert. Jeg personlig synes at du kan åpne for litt videre søk. Med barn på 7 og 9 er det null problem å bevege seg litt rundt. Ta gjerne All Inclusive hvis det er det du føler for, men det er gjerne spennende (også for barn) å ikke sitte pal på hotellet i en eller to uker. Det jeg ville vært oppmerksom på når du reiser med barn, er reisetid og beliggenhet fra flyplass, antall og størrelse på basseng, nærhet til strand og gjerne til butikker/landsby etc (styrer bevisst unna storby eller "sentrum" på ferie med barn, men greit å ikke være strandet midt i ødemarka), og barneaktiviteter i nærheten er et stort pluss. Men jeg tror dere kan få det fint på veldig mange steder, så lenge de fyller kriteriene over. Jeg personlig trives veldig godt i Hellas, Spania er også et godt alternativ. Har reist på ferier med barn fra småbarn til tenåringer i over 20 år, også som eneste voksen, og det går som regel kjempegreit. Anonymkode: d9e12...744
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #11 Skrevet 14. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da kan du ikke kjenne mange, ellers så har de vært på dårlige hoteller. Legg litt penger i hotellet så slipper du det. Vi har vært 12 ganger i Tyrkia ( pluss Italia, Spania, Hellas, Emiratene +++) og de feriene som har vært mest avslappende har definitivt vært i Tyrkia. Bra hoteller med vannparker, god service og god mat og drikke. Hoteller vi har vært veldig fornøyde med er Maxx Royal Belek, Regnum Carya Belek, Sueno Deluxe Belek, Barut Lara, Voyage Belek, Royal Palace Antalya. Hoteller som var bra men dårligere i forhold til nevnte, Delphin Platinum, Delphin Palace, Royal Wings, Concorde. Anbefaler ikke allinclusive i Kroatia da maten og kvaliteten på denne lever virkelig ikke opp til prisen. Mye tas det også ekstra betaling for. Allinclusive i Hellas er varierende, men på Ikos Olivia og Ikos Oceania er en av bedre hoteller vi har opplevd. Anbefales! Lykke til med valget Anonymkode: d11cb...ff7 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å ta det siste først, så er Hopp på-turer sjelden stedet der du sparer veldig mye penger hvis du har høye eller spesifikke krav til bosted. Selvsagt kan du ha flaks og finne gull i grusen, men i mine (nesten årlige) søk på restplasser har jeg funnet veldig mye uspesifisert (= du vet ikke hvor du blir innkvartert), mange to-stjerners hoteller, og hvis det er en dårlig sommer blir utvalget ganske magert. Jeg personlig synes at du kan åpne for litt videre søk. Med barn på 7 og 9 er det null problem å bevege seg litt rundt. Ta gjerne All Inclusive hvis det er det du føler for, men det er gjerne spennende (også for barn) å ikke sitte pal på hotellet i en eller to uker. Det jeg ville vært oppmerksom på når du reiser med barn, er reisetid og beliggenhet fra flyplass, antall og størrelse på basseng, nærhet til strand og gjerne til butikker/landsby etc (styrer bevisst unna storby eller "sentrum" på ferie med barn, men greit å ikke være strandet midt i ødemarka), og barneaktiviteter i nærheten er et stort pluss. Men jeg tror dere kan få det fint på veldig mange steder, så lenge de fyller kriteriene over. Jeg personlig trives veldig godt i Hellas, Spania er også et godt alternativ. Har reist på ferier med barn fra småbarn til tenåringer i over 20 år, også som eneste voksen, og det går som regel kjempegreit. Anonymkode: d9e12...744 Ja, vi tok en hopp på tur for noen år siden. Det var i Hellas. Og det irriterer meg grenseløst at jeg ikke husker hvor. Det var veldig øde og gammel by som lå nær hotellet. Da vi skulle dit var vi de siste som kom til hotellet etter sikkert 2 timer, da vi skulle hjem var det rundt 1 time sikkert. Kostet 8000 for alt inkl. for 2 voksne og 1 barn på 3 år for 1 uke. Husker vi var SÅ fornøyde! Begge barna har autisme så kravene er ikke så veldig store enn at å bade er gøy. Så fart og moro i vann er størst pluss. Anonymkode: dfec7...2a3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #12 Skrevet 14. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tyrkia, uten tvil! Har vært i Spania, Hellas, Tunisia, Croatia mm med barn. Ferierer alltid slik pga det du nettopp beskriver, all inclusive og ikke måtte bevege seg noe sted. Det som har gjort at vi etterhvert har valgt å holde oss til Tyrkia er at asolutt alt er inkludert, ingen extra utgifter, sam utvalget av mat og drikke er enestående. Det er servering og mega utvalg bokstavelig talt døgnet rundt på de fleste hoteller og ubegrenset med is. Supert for både store og små. Her er to hoteller vi har vært på https://www.tui.no/feriereiser/tyrkia/antalyakysten/manavgat/sea-planet-resort-spa/pc-000086873/?&departureCode=OSL&departureDate=2018-05-03&partySizes=2%3B&duration=8&gclid=EAIaIQobChMIsI731MiF2wIVCowZCh3koAZUEAAYASAAEgIVLfD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CKf27N7IhdsCFcXNsgodZ6cNqw http://hotell.solfaktor.no/Hotel/Search?checkin=2018-05-14&checkout=2018-05-15&Rooms=1&adults_1=2&fileName=Calimera_Kaya_Side_Hotel_Manavgat Anonymkode: ba7a0...aca Takk! Føler dette er en jungel. Vi tenkte en uke i oktober når det ikke er så varmt. Anonymkode: dfec7...2a3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #13 Skrevet 14. mai 2018 Tyrkia er et degosland, styr for guds skuld unna! Anonymkode: 94851...75c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #14 Skrevet 14. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har dere vært fornøyde? Helst alt inkludert. Gjerne ett sted hvor man ikke trenger å bevege seg fra fordi man har alt inne på hotellet. Spesifikk hotell slik at jeg kan søke de opp ☺️ Og erfaring mtp. Hopp på turer (?) Anonymkode: dfec7...2a3 Hopp på turer gjør man ikke med små barn, med mindre man har spesifikt hotell, kjenner stedet og barna er store. Hvor gamle er barna? Anonymkode: 6767a...8e3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #15 Skrevet 14. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hopp på turer gjør man ikke med små barn, med mindre man har spesifikt hotell, kjenner stedet og barna er store. Hvor gamle er barna? Anonymkode: 6767a...8e3 Vi gjorde det da barnet var 3. Kjempe fornøyd. Ikke uspesifisert. 8000,- for 2 voksne og barn i 1 uke. Mener på det var juli måned. 7 og 9 Anonymkode: dfec7...2a3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #16 Skrevet 15. mai 2018 Gran Canaria var beste ferien noensinne for våre to barn (5 og 7 på det tidspunktet). Vi hadde slått på stortromma med flott og barnevennlig hotell, det gjorde nok susen. Pluss at vi bodde nært en flott strand og leide leiebil uten tak, som vi dro rundt på sightseeing i. Anonymkode: bf8a2...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå