Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er på skolen opplever jeg ofte at folk ser på meg i gangene, når jeg går forbi osv. Jeg kler meg helt normalt og synes jeg har et vanlig utseende så skjønner ikke hvorfor? Det er ikke at de sender blikk eller noe, men bare ser liksom. Opplevde ikke dette så mye før som jeg gjør nå. Andre som opplever det samme? Vet du årsaken? 😅

Anonymkode: e3a12...7ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet selv at jeg kan av og til se på folk. De kan se litt kjent ut og jeg prøver å finne ut hvem/hvor jeg har dem fra. Det han hende de har noen klær på seg som jeg synes var bra, og prøver å lagre dem i minne for å finne dem igjen i en butikk senere. Det kan hende de har "noe" som trekker øynene mot dem (ex: hareskår. Du skal ikke stirre såklart, men noen ganger trenger hjerner litt lengre på å ta inn hva som ser annerledes ut).

Kan være flere grunner til at folk stirrer :) uten at det er noe negativt involvert :) 

Anonymkode: 53503...f2a

Skrevet

Dette er helt sikkert bare tilfeldige blikk. Man kaster jo ofte blikk etter folk som går forbi, beveger seg i nærheten av en uten at man mener noe med det. Du gjør sikkert det samme uten at du tenker over det?  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

fordi du bor på bygda.

Anonymkode: f7902...8ac

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært helt håpløs på det der. Fått kjeft av venninner fordi jeg stirrer, og tydeligvis får store øyne samtidig. Nesten litt ubevisst. Tror jeg er bedre på det nå:)

grunnene til at jeg stirrer er nesten utelukkende at folk ser bra ut, har fint hår eller klær. Jeg elsker å sitte og se på folk, er så mange i interessante mennesker, og folk er så flinke med klær og sånt...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er på skolen opplever jeg ofte at folk ser på meg i gangene, når jeg går forbi osv. Jeg kler meg helt normalt og synes jeg har et vanlig utseende så skjønner ikke hvorfor? Det er ikke at de sender blikk eller noe, men bare ser liksom. Opplevde ikke dette så mye før som jeg gjør nå. Andre som opplever det samme? Vet du årsaken? 😅

Du er mer paranoid enn før?

Anonymkode: b4985...20b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de sitter/står der og du går forbi er det ikke rart at de ser på deg. Det er helt vanlig. Hvis dere går forbi hverandre antar jeg at det er fordi du ser kjent ut eller at du er pen, kler deg fint eller har noe annet ved deg som gjør at du blir sett litt ekstra på. 

Anonymkode: df489...99e

AnonymBruker
Skrevet

Hvor skal de ellers se? 

Anonymkode: 9df9c...bbf

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de sitter/står der og du går forbi er det ikke rart at de ser på deg. Det er helt vanlig. Hvis dere går forbi hverandre antar jeg at det er fordi du ser kjent ut eller at du er pen, kler deg fint eller har noe annet ved deg som gjør at du blir sett litt ekstra på. 

Anonymkode: df489...99e

Det skjer ofte når vi går forbi hverandre eller hvis jeg sitter et sted og noen andre sitter nære, for eksempel i kantinen. Føler meg litt paranoid men det er ikke bare noe jeg innbiller meg 😅

AnonymBruker
Skrevet

Ren uhøflighet

Anonymkode: 16572...6fd

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Om du VET at de ser på deg, så har jo du også sett på dem? For ellers så har du jo ikke merket om de så??Alle ser jo på folk :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Om du VET at de ser på deg, så har jo du også sett på dem? For ellers så har du jo ikke merket om de så??Alle ser jo på folk :fnise:

Jeg ser jo først på dem når jeg merker at de ser på meg.. Det er jo noe man merker :P 

AnonymBruker
Skrevet

De har lyst på sex med deg.

Anonymkode: 13821...522

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Leiadenrare skrev:

er jo spennende med noe nytt

Hva er Foxy Adult og er du lei av den rare eller Leia den rare?

Anonymkode: 13821...522

AnonymBruker
Skrevet
På 14.5.2018 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Mennesker ser på hverandre hele tiden. Det kan være noe "interessant"(positivt/negativt-rart) ved oss som gjør at vi holder blikket litt ekstra.

Det du kan gjøre er som meg, la de studere deg uten øyekontakt, og så studerer du de tilbake når de har trukket blikket tilbake. Alternativt; holde stirrekonkurransen ala Sør- vs Nord-Korea nå demilitariserte grense.

Anonymkode: a0ed7...e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...