Gå til innhold

Noen her som har mottatt utbetaling i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg skulle motta utbetaling fra nav i dag men det er fortsatt ingen innskudd. Har dnb. 

Er det noen som har fått utbetaling i dag?

Anonymkode: 9d740...ce3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er ufør kommer pengene 16. Mai 

du får også sjekket dette på din nav side :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, sjekket akkurat saldo på nettbanken (S banken). Jeg også hadde forventet utbetaling fra NAV i dag, er ufør så har ikke rare utbetalingen. I år har de vært skikkelig kjipe.. I fjor og i for fjor kom det inn på konto den 12 mai

Anonymkode: 2884b...5a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Antoinette skrev:

Jeg ber dere - alle som venter på penger fra nav. Les på nav.no, der står utbetalingsdatoene. Ikke opprett alle disse trådene. Det er helt meningsløst!!

https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Utbetalinger/Utbetalinger/Utbetalingsdatoer%2C+feriepenger+og+skattetrekk

Rolig nå, vi som mottar fra Nav er lei av uforutsigbarheten som kommer derfra. Det som står på nav.no stemmer ikke alltid! Ikke les hvis det plager deg 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Antoinette skrev:

Jeg ber dere - alle som venter på penger fra nav. Les på nav.no, der står utbetalingsdatoene. Ikke opprett alle disse trådene. Det er helt meningsløst!!

https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Utbetalinger/Utbetalinger/Utbetalingsdatoer%2C+feriepenger+og+skattetrekk

Nå må du rulle inn. Å lese på nav gir ikke svar på hva andre har mottatt i dag.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde jeg skulle motta utbetaling fra nav i dag men det er fortsatt ingen innskudd. Har dnb. 

Er det noen som har fått utbetaling i dag?

Det kommer veldig an på hvilken stønad du mottar. Jeg har aap og fikk i dag.

Anonymkode: d112f...58d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja,  jeg har mottatt innbetaling i dag, fra Norsk Tipping :nordvesta:

Anonymkode: dd99a...8a7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken bank har du? Når sånn ca kom det innbet i dag?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hva slags penger du mottar. Er det sykepenger så får du som regel pengene inn en uke ca etter du har sendt inn søknaden via sia deres. Ellers er det vel bestemt dato på de andre vel.

Anonymkode: 6f5d6...bb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye?:nori:

Anonymkode: 33b17...f06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Antoinette skrev:

Du kjemper en forgjeves kamp. Enkelte nekter rett å slett å forstå noe så enkelt som at pengene er garantert på konto innen datoene i linken til NAV.

Anonymkode: 32f87...4df

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uføretrygd skal være inne på konto den datoen nav oppgir, så den kommer senest dagen før, altså i morgen.

Anonymkode: e7a0f...9f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kjemper en forgjeves kamp. Enkelte nekter rett å slett å forstå noe så enkelt som at pengene er garantert på konto innen datoene i linken til NAV.

Nei, det er faktisk dere som nekter å innse at dato på nav er når siste frist for nav at pengene SKAL være utbetalt til klientens konto. 

Som sagt mottar jeg alltid pengene 2 dager før denne datoen og da er det vel forståelig at man spør andre i samme situasjon om de har fått utbetalt? Vi ønsker nemlig ikke å sende masse meldinger til nav helt unødig.

Dere som ikke skjønner dette og som heller ikke kan noe rundt dette bes heretter om å gå ut av våre tråder istedenfor å leke kunnskapsrike høns.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette er tråden for folk som mottar trygdeutbetalinger og ingen andre. Burde være enkelt og greit det vel? 

Anonymkode: 6edc2...7d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er faktisk dere som nekter å innse at dato på nav er når siste frist for nav at pengene SKAL være utbetalt til klientens konto

Som sagt mottar jeg alltid pengene 2 dager før denne datoen og da er det vel forståelig at man spør andre i samme situasjon om de har fått utbetalt? Vi ønsker nemlig ikke å sende masse meldinger til nav helt unødig.

Dere som ikke skjønner dette og som heller ikke kan noe rundt dette bes heretter om å gå ut av våre tråder istedenfor å leke kunnskapsrike høns.

Hva er forskjellen på det i fet tekst og det jeg skreiv i mitt innlegg? "pengene er garantert på konto innen datoene i linken til NAV". Det betyr akkurat det samme. "garantert innen" = "siste frist for".

Jeg får også ofte pengene før garantidatoen. Det er aldri overraskende. Og det hjelper meg ikke i det hele tatt å få vite om andre har fått uføretrygda en dag eller to før garantidatoen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud! Uføretrygd og overgangsstønad har utbetaling ONSDAG 16.mai. Det er TO dager til. 

Aap og dagpenger kommer etter 2-3 VIRKEDAGER. At de vanligvis kommer mandager er ikke annet enn en bonus/velvilje fra nav.

Lær deg å styre pengene slik at de rekker til neste utbetaling.

Anonymkode: 35758...9f1

Hva er poenget med et sånt innlegg?  Det er bare å la være å gå inn i tråden hvis du ikke tåler at folk skriver om dette.  Dessuten vet du ikke hva du snakker om. 

Anonymkode: 3d847...b80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, sjekket akkurat saldo på nettbanken (S banken). Jeg også hadde forventet utbetaling fra NAV i dag, er ufør så har ikke rare utbetalingen. I år har de vært skikkelig kjipe.. I fjor og i for fjor kom det inn på konto den 12 mai

Kjipe? Hva hjelper det vel egentlig å få de den 12. istedenfor den 20.? Om du er tom for penger, blir det vel ekstra krise neste måned når du må vente i over en måned på ny utbetaling. 

Anonymkode: fabfd...60a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjipe? Hva hjelper det vel egentlig å få de den 12. istedenfor den 20.? Om du er tom for penger, blir det vel ekstra krise neste måned når du må vente i over en måned på ny utbetaling. 

Anonymkode: fabfd...60a

Er ikke helt sånn det fungerer du, jeg lever ganske nøkternt. Tenkte du kanskje ikke på at det er fordi det er 17 mai i løpet av få dager, og at jeg og andre kanskje ikke har helse til å gjøre innkjøp mm dagen før dagen? Sett deg inn i tematikken før du lirer av deg «gullkorn».. Vil si deg en ting: Jeg jobbet som Controller og etter fire store operasjoner så måtte jeg hive inn håndkleet og ble desverre 100% ufør.. Det er ikke noe å trakte etter, sterke smerter hver jævla dag samt 66% av opprinnelig inntekt er lite å leve for. Medisiner koster også mye- nei, det er ikke alt man får på blå resept!

Vei dine ord for det du har og tar for gitt kan plutselig bli tatt fra deg.. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...