Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg lurt på en stund:

Er Linkedin mest foro de som har plettfri CV uten hull og gode faglige resultater å vise til fra utdanning?

Jeg har en ok CV, men avbrøt for ca 10 år siden en bachelorgrad som jeg ikke klarte å fullføre.(Har i ettertid tatt en enlere utdanning innen samme fagfelt og jobbet i dette yrket + noen andre kurs på høyskolenivå).

Alle i min omgangskrets (også kollegaer,sjef osv..) kjenner til at jeg avbrøt bachelorgraden den gangen, men kjenner jeg gruer meg til at fremmede skal kunne se dette på Linkedin. Å ha lukket profil er vel ingen vits ,så alt må fram i lyset. Jeg har fortsatt en sterk skamfølelse knyttet til at jeg sluttet på denne utdanningen. Føler det er flaut å vise frem til andre. Samtidig tenker jeg at jeg burde laget en slik profil siden jeg er på jobbjakt for tiden.

Noen som har konstruktive innspill å komme med?

Anonymkode: 204fc...9ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange legger ut kun siste stilling, eller skriver enkeltfag ved ikke fullført grad. Tenk at din profil er en brosjyre for deg, bruk det av sannheten du vil fremheve.

Anonymkode: 4c819...d5f

• Liker 1
Gjest Sisti
Skrevet

Det er det neppe mange som bryr seg om. Hvis jeg ser på LinkedIn-profilen til noen er det sjelden utdannelsen jeg er interessert i å lese mer om. 

Og som nevnt over, du bestemmer selv hva du vil fremheve. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...