Hairytaco Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Hei dere Endelig er vi offisielt prøvere. Etter å ha gått på p-piller/psprøyte i ca 10 år, så slutta jeg med prevensjon i juli 2017. Vi har ikke aktivt vært prøvere i denne perioden, men tenk at "skjer det så skjer det". Men nå er mannen også klar for å faktisk prøve aktivt å bli gravide. Det som er dumt, er at syklusen min er helt på syre. Så når eggløsningen er vet jeg ikke. Har bestilt en del EL tester på eBay som kommer neste uke. Har dere noen tips til oss?
Juni15 Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Det beste tipset hvis du ikke har oversikt, er å ha sex annenhver dag gjennom syklusen. Da er sjansen stor for å treffe eggløsning, så lenge dere begge er friske 1
Kaiaermeg Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Som nevnt over her, det beste tipset er å få kontroll på syklus. Om du etter hvert synes at EL-tester er vanskelige eller hva det måtte være, anbefaler jeg veldig sterkt å måle temp og bruke app
Hairytaco Skrevet 14. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2018 Takk for tilbakemeldinger @Kaiaermeg og @Juni15 har kjøpt clearblue digital EL-test idag. Men siden jeg ikke har peiling på hvor jeg er i syklusen tror jeg at jeg bare må begynne å teste idag/imorgen. Kjøpte også folat når jeg var på apoteket Før jeg begynte på prevensjon hadde jeg regelmessig syklus, og ganske kraftige blødninger. Men etter jeg har sluttet nå, så kommer det nesten ingenting når mens kommer. Usikker på om det var mens jeg hadde i forrige uke, da det såvidt varnoen ting. Mest beige utflod, og kun litt blod første dagen. Så jeg logget ikke dette som menstruasjon i Flo appen. Men da er jeg 22 dager på overtid i følge den nå da.. Huff , ikke lett å bli klok på denne kroppen 😂
Silfen Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 Kjøp billigtester. Waste Of cash å teste med digitale i en syklus på tur 4
Stiv Heks Skrevet 15. mai 2018 #6 Skrevet 15. mai 2018 Folat, billige eggløsningstester, app på mobilen der du kan føre inn blødninger og symptomer og mye sex 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #7 Skrevet 15. mai 2018 Jeg er uregelmessig og har de siste årene ikke hatt mensen mer enn hver fjerde måned. Både med første og andre barnet hadde vi sex annenhver dag, drakk ikke alkohol og mannen min hadde ikke på setevarmere (sistnevnte er vel ikke akkurat et «problem» på denne tiden av året) og bare en måned etter, begge gangene, hadde vi positiv test. Anonymkode: 9c6b6...bd4 1
Hairytaco Skrevet 16. mai 2018 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2018 Takk for svar dere 😍 Har bestilt masse billige EL tester på eBay, men de kommer ikke før neste uke. Så da måtte jeg kjøpe dyre digitale på apoteket 😜 testet for to dager siden, og då var det ingen utslag. Men idag hadde jeg EL slim. Så må få testet igjen. Veldig spent på hvor lang tid det tar før det klaffer men har mye stress på jobb fortiden, så er redd at det kan påvirke resultatet:/
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #9 Skrevet 17. mai 2018 Mitt tips er at du ikke må forvente at det klaffer med det samme. Om det gjør det kan du heller se på det som en positiv overraskelse. Vi er to normalt friske og sunne personer i slutten av 20-årene som var prøvere i godt over ett år før jeg i det hele tatt ble gravid. Hadde da vært uten pillen i ca 6 mnd i starten av prøvingen og hadde menstruasjon/el regelmessig. Ble litt tatt på sengen av det! Anonymkode: fbb5c...816 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå