AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Overalt jeg går nå føler jeg at alle spesielt damer ser så sykt bra ut nå i solskinnet. Flotte kjoler, sommerbrune og naturlig sminket/vakre. Jeg blir ikke brun så jeg smører meg inn med litt lett selvbruning. Steller håret mitt pent. Allikevel føler jeg meg svett og jævlig med en gang solen skinner på meg. Huden min blir blank og føler at urenheter og porer skinner veldig lett igjennom. Flere som meg som føler seg sånn? Anonymkode: a69fe...161
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Føler meg konstant heslig og ekkel. Selv når jeg ikke en gang føler meg svett eller klam. Så føles det ut som at jeg er ekkel. Hater sommeren som pesten. Drømmen er å flytte til Svalbard. Sånn seriøst, hadde elsket å bo der og jobbe der. Anonymkode: 36cbe...bfa
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #3 Skrevet 15. mai 2018 Føler meg klam og ekkel i varmen, ja. Dusjer mye oftere nå enn jeg gjør vanligvis. Anonymkode: 62d5d...174
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #4 Skrevet 16. mai 2018 Føler at alle andre er så fine og freshe i varmen. Mens jeg svetter og er klam uansett. Anonymkode: f9a34...766
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #5 Skrevet 16. mai 2018 Blir jævlig klam å fuktig i mellom beina, trusa blir kliss våt etter få timer. Lukter ikke vondt, men føler meg ekkel... Anonymkode: b3e3e...921 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå