pusla Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 De var flinke de som gikk videre, men jeg falt litt for Erik jeg altså, så det var litt trist at han ikke kom videre.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Erik var kjempe flink og et skikkelig sjarmtroll så det var synd han ikke gikk videre. Men jeg synes nok at Kristian fortjente det mest. Og Tone er jo så grom at man kan bli forelska i henne uansett hvor hetro man er,så stor til henne.
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2005 #6 Skrevet 25. februar 2005 Skal det ikke være en runde med "wildcard" som det var i fjor??? Hvis så er det jo muligheter for at han kan dukke opp igjen
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #7 Skrevet 25. februar 2005 Dommerene får velge ut 2 til som går til finalen. Hvem det blir får vi vite på onsdag
Dina Skrevet 25. februar 2005 #8 Skrevet 25. februar 2005 Christian og Tone Så bra!!! Akkurat de to jeg stemte på!!
Gjest Bringebær Skrevet 25. februar 2005 #9 Skrevet 25. februar 2005 Dommerene får velge ut 2 til som går til finalen. Hvem det blir får vi vite på onsdag Kjenner jeg dommerne rett kommer David til å gå videre :-? Og sikkert han lyshåra som Tone Lise bare ELSKA!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå