AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Hei! Vi driver og vurderer en sånn til minsten. Noen som har prøvd denne og har erfaringer å dele? Anonymkode: c1231...62d
GammelKaktus Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Vi har en lignende som jeg kjøpte på Ebay til 200 kr, funker greit, men vi bruker den sjelden. Skal ha den på 17. mai sånn at han kan ringe hvis han kommer vekk. Ellers så er den ikke blitt brukt... GPS'n er litt hipp og happ men vi kjøpte den mer får at han kan ringe hvis det er noe. Men som sagt veldig lite brukt og glad jeg ikke kjøpte noe dyrere.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Barnet mitt har hatt xplora i ett års tid nå. Fungerer supert, spesielt dette at man kan begrense hvem barnet kan ringe til fra klokken og hvem som kan ringe til barnet, at man kan legge inn avtaler. Og så er det bra at den sitter fast på armen og derfor ikke er så lett å miste. Eneste minus er at skolen ikke tillater dem i skoletiden og at barnet noen ganger glemmer å ta den på etter skolen. Anonymkode: 0ba79...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå