Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt om saken. Fikk forlenget AAP utover maks tid til 31 mars i år. Det ble i midten av mars sendt ny søknad om forlengelse da jeg var i tiltak og for å få litt mer tid til å bygge en uføresøknad. Finne arbeidskapasitet blandt annet. 6 uker etter at søknad om forlengelsr ble sendt fikk jeg beskjed av saksbehandler på tlf at de ikke så hensikten i å forlenge AAP, jeg har ikke fått vedtaket skriftlig. Det ble det satt i gang uføresøknad og innhenting av papirer. Det at jeg fortsatt er i tiltak er for å ettersende dokumentasjon på tiltaket på uføresøknad. Ser på min side at de har mottatt uføresøknaden på fredag og fått brev om saksbehandlingstid. 

Så til spørsmålet. Hva skjer nå? Vil jeg få etterbetalt AAP fra 1 april når AAP er oppe å går i påvente av uføresøknad? Blir der sendt inn ny søknad om AAP eller blir det sendt inn søknad om forlengelse av AAP?

Har gått 6 uker uten noe utbetalt nå. Jeg har prøvd å få svar fra saksbehandler. Men hu tør ikke svare på om jeg får etterbetalt da det ikke er det lokale kontoret som vurderer det. Har ringt nav og snakket med 3 forskjellige og ingen kan svare meg og henviser meg bare til saksbehandler igjen. 

Anonymkode: 3866f...589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...