AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Jeg skal ha 17.mai-frokost hos meg og et par stykker har spurt om de skal ta med noe. Men hva? De fleste skal senere på dagen på lunsj/middag og der blir det nok servert rømmegrøt, pølser osv. Så dette tenker jeg kanskje er lurt å droppe? Tenker kanskje de kan ta med noe som tar bittelitt tid å lage? Da slipper jeg å stå på kjøkkenet fra tiiiidlig morgenkvist. Spekeskinke osv. er jo lettvint for meg å legge på fat ol. selv like før/dagen før. Jeg tenker også å ha en kake (kanskje pavlova). Men det holder vel med en siden det er frokost? Og kanskje noe frukt? Anonymkode: 35022...ba8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Ting som er greit å dele ut er potetsalat og eggerøre, alt annet kan du lage klart dagen i forveien og dekke til i kjøleskapet. Pleier dere å ha oppskåret frukt e.l. kan du jo be noen ta med det og. Anonymkode: 027fc...707 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Hjemmebakte rundstykker, eggerøre, vafler med krem og bær, reker. Anonymkode: 7ff41...89b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Sånn spør folk bare for å være høflig, TS. Det du svarer er: Nei da, det trengs absolutt ikke. Hvorfor er det bedre at en gjest står opp tidlig for å lage eggerøre og putte det i en plastboks eller bake rundtykker enn at vertinnen gjør det? Man trenger dessuten ikke bruke masse tid på å lage frokost: Halvstekte rundtykker varmes, eggerøre stekes og diverse pålegg legges på fat. Tar en halv time maks. Bordet kan du dekke kvelden før. På tide å bli voksen og ta ansvar for sitt eget arrangement. Anonymkode: 35454...f9d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå