Gå til innhold

Sexkrangel

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen ganger har man lyst til å ha sex men ting må stemme. Er jeg den eneste?

Kjæresten min er pissesur fordi jeg prøver å forklare at jeg må bruke en liten stund på ting som ikke har med sex å gjøre (kun i kveld dette har skjedd) før jeg er klar. Som foreksempel å snakke sammen, se en film eller lignende. Vanskelig å forklare, ting må være i orden psykisk. Vi har nesten ikke snakket sammen hele uken og jeg trenger å være litt kjæreste før vi setter i gang. Nå sitter han og er kjempesur og jeg sitter her og gråter. Hvordan skal jeg forklare han dette?

Han hører bare "jeg har ikke lyst på deg" og tror vi har store problemer i forholdet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så da kanskje han mener at sexen kun er ut og inn så ferdig? Hva med forspill? Hva med kjærestefølelser osv?

Jeg er nok lik deg, jeg. Jeg må ha litt slike ting før man "setter i gang." Og noen ganger er det bare rett på, men ikke hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Stå på, han trenger helt sikkert å forstå at han må "ta det som en mann" å ikke suttre å gi deg dårlig samvittighet for at du er ærlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ikke forspill som er problemet for det har vi men det at jeg trenger andre ting førs sexen også. Bare det å prate litt først om hvordan dagen var er nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje slik med mange av oss hunnkjønn? Tror ikke du er alene om å ha behov for litt kontakt og en rimelig fornuftig og hyggelig samtale før det bærer til sengs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...