AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Hei, alle! Jeg er på utkikk etter erotisk/romantisk tegneserie, gjerne i pocket. Noen som har noen tips? Ok om det er på engelsk, men foretrekker norsk. Greit om det er anime. Eventuelt annen litteratur, så lenge det har noe bilder. Jeg mister veldig lett konsentrasjonen når jeg leser, men liker likevel å lese litt erotikk Jeg har lett litt på eBay, men kom ikke helt i mål. Har også googlet litt, og alt jeg finner på norsk er den Smuss-boka. Vet ikke helt om den er noe bra? (PS: Det må være i fysisk format. Jeg er ikke interessert i tegneserier online) Alle tips mottas med takk! :D :D Anonymkode: e722b...6e7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 20 minutter siden, steiken1932 skrev: hørtes interessant ut Når det er null tegnsetting og ingen smileys, så føler jeg litt ironi Men om jeg tar feil, så oppdater gjerne tråden om du skulle bli nysgjerrig og google, og deretter komme over noe :D Anonymkode: e722b...6e7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fifty Shades Anonymkode: 979a6...b7f Finnes det i tegneserie? Anonymkode: e722b...6e7
Ichiko Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 Anime er tegnefilm. Du tenker på manga. Og der finnes det MENGDER, i alle tenkelige og utenkelige kategorier. Aner ikke hvor mye som er oversatt til engelsk, men Viz forlag er størst i USA på manga generelt, så prøve der? Evt. "Google it". Tips: få med hvilken kategori du søker, siden det som sagt finnes en del. Outland i Oslo har kanskje noe? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 12 minutter siden, Ichiko skrev: Anime er tegnefilm. Du tenker på manga. Og der finnes det MENGDER, i alle tenkelige og utenkelige kategorier. Aner ikke hvor mye som er oversatt til engelsk, men Viz forlag er størst i USA på manga generelt, så prøve der? Evt. "Google it". Tips: få med hvilken kategori du søker, siden det som sagt finnes en del. Outland i Oslo har kanskje noe? Takk! Jeg er ikke så oppdatert på asiatiske tegneserier, men du har nok rett : ) Da har jeg kanskje fått et søkeord som gir flere treff på Google! Da jeg var tenåring lese jeg en romantisk, asiatisk pocket-tegneserie. Husker ikke hva det het, men det var Love-ett-eller-annet. Den var på norsk. Skulle gjerne lest funnet noe lignende, bare med litt mer sex enn det den bokserien kom til. Anonymkode: e722b...6e7
Ichiko Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk! Jeg er ikke så oppdatert på asiatiske tegneserier, men du har nok rett : ) Da har jeg kanskje fått et søkeord som gir flere treff på Google! Da jeg var tenåring lese jeg en romantisk, asiatisk pocket-tegneserie. Husker ikke hva det het, men det var Love-ett-eller-annet. Den var på norsk. Skulle gjerne lest funnet noe lignende, bare med litt mer sex enn det den bokserien kom til. Anonymkode: e722b...6e7 Bare hyggelig Serien du tenker på, heter Love Hina; i kategorien "Harem". Ikke så mye sex i den, nei; men du finner sikkert noe annet som faller i smak. 1
Gjest Peanut Skrevet 14. mai 2018 #8 Skrevet 14. mai 2018 Milo Manara og Paolo Eleuteri Serpieri kanskje? ^^, (Jeg går bare online for sånt jeg).
blaffen Skrevet 15. mai 2018 #10 Skrevet 15. mai 2018 Skal du ha det på papir eller skjerm? På skjerm kan du prøve oglaf.com erotisk crazyhumor.. Eller http://www.menagea3.net/ Tror sjangeren kalles 'slice of life' eller no. Masse sex men lite som er veldig grafisk. Hvis du skal ha noe på papir kan du sjekke ut Lina Neidestam, hun som tegner Zelda. Hun har begått et erotisk hefte kalt Maran. Aner ikke om det er oversatt til norsk men du finner den vel på outland eller tilsvarende..
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #11 Skrevet 16. mai 2018 13 timer siden, blaffen skrev: Skal du ha det på papir eller skjerm? På skjerm kan du prøve oglaf.com erotisk crazyhumor.. Eller http://www.menagea3.net/ Tror sjangeren kalles 'slice of life' eller no. Masse sex men lite som er veldig grafisk. Hvis du skal ha noe på papir kan du sjekke ut Lina Neidestam, hun som tegner Zelda. Hun har begått et erotisk hefte kalt Maran. Aner ikke om det er oversatt til norsk men du finner den vel på outland eller tilsvarende.. På papir Takk for tips! Bor ikke i Oslo, men får sjekke hva nettbutikker har å by på :D Anonymkode: e722b...6e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå