AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Noen som har en camping i Skandinavia å anbefale hvor: - man kan leie hytte/stue, gjerne ha litt høy standard/god komfort - gjerne et sted med ungdomsklubb (slik de har i daftø (et hus med aktiviteter, biljard, bordtennis, dans etc for 12-13 ++) - strand - ofte godt vær - lov å ha med en liten hund.., bør være fint turterreng Anonymkode: d523c...df6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Nå er det noen år siden jeg var på camping, men husker at Norsjø Ferieland var en slager da i alle fall, så kan jo være noe å sjekke ut? Anonymkode: d4567...369 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Tja. Hyttene har jeg ikke vert inni men vi er ofte på Evje camping. Det er det veldig fine forhold med skikkelige bad osv. Vi kjører gocart, går i klatrepark, spiller bowling (ligger like ved campingen) og mine elsker det og de er store gutter. Anonymkode: 3070c...616
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Hva med sånn type feriesenter i danmark? Anonymkode: fc500...6cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå