AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Hei! Min Louis vuitton keepall ble kjørt over av en bil.. vesken overlevde overraskende nok, men bærer store preg etter skaden... Skinnet er "skrapt opp", har diverse riper og sømmen har løsnet i ca 3 cm. Den kan fremdeles brukes men ser jo ikke bra ut. Jeg har aldri tidligere hatt skader på noen av mine vesker, og vet dermed ikke hvordan det fungerer med reperasjon av vesker/bager fra Louis vuitton. Er det noen som har kunnskap til om dette kan byttes eller repareres? Vesken ble kjøpt på LV Oslo i fjor. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe! Anonymkode: 8901f...44d
Drakan Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 (endret) En hva? Fungerer den er det vel bare kult med dekspor... Og der sømmen løsnet er det vel bare å sy selv, er ikke akkurat vanskelig. Du har blitt velsignet med noe unikt, ikke ødeleg det med reperasjon. Endret 14. mai 2018 av Drakan
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reiseforsikring. Anonymkode: cbd54...f9f Tvilsomt. Med mindre det var utenfor TS sin kontroll hvor veska befant deg. Anonymkode: d4a99...da4 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 Finn en salmaker der du bor, å hør om han kan hjelpe. Anonymkode: 02c22...717
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tvilsomt. Med mindre det var utenfor TS sin kontroll hvor veska befant deg. Anonymkode: d4a99...da4 Vil legge til at forsikringselskapene er utrolig obs på hvor mye svindel det er med disse veskene. Folk kjøper, innser at det ikke er verdt det og så konstruerer de ulykker. De vil mest sannsynlig se veska selv. Anonymkode: d4a99...da4
Wonders Skrevet 15. mai 2018 #7 Skrevet 15. mai 2018 Lv i Oslo vil ta den i mot å sende den til Frankrike for sying, det tar opptil en uke, og prisen får du nok estimert på forhånd. 2
Unika Skrevet 15. mai 2018 #8 Skrevet 15. mai 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil legge til at forsikringselskapene er utrolig obs på hvor mye svindel det er med disse veskene. Folk kjøper, innser at det ikke er verdt det og så konstruerer de ulykker. De vil mest sannsynlig se veska selv. Anonymkode: d4a99...da4 Dette tror jeg faktisk ikke på, er det noe du finner på? TS: LV i Oslo fikser for deg, sjekk også reiseforsikring. 1
Golnazz Skrevet 15. mai 2018 #9 Skrevet 15. mai 2018 7 minutter siden, Unika said: Dette tror jeg faktisk ikke på, er det noe du finner på? TS: LV i Oslo fikser for deg, sjekk også reiseforsikring. Finner selvsagt ikke på noe slikt. Bagen sto bak min bil på en parkering og en uheldig oppmerksom person kjørte rett over den.
Unika Skrevet 15. mai 2018 #10 Skrevet 15. mai 2018 (endret) 15 minutter siden, Golnazz skrev: Finner selvsagt ikke på noe slikt. Bagen sto bak min bil på en parkering og en uheldig oppmerksom person kjørte rett over den. Nå var det ikke til deg jeg skrev det da, men til personen jeg siterte som mener at folk som angrer på veskekjøp konstruerer ulykker :-) Endret 15. mai 2018 av Unika 1
Christiane_W Skrevet 15. mai 2018 #11 Skrevet 15. mai 2018 LV reparerer. Lever den hos LV i Oslo og de sender den til Frankrike. Du kan be om et prisoverslag først. 1
Golnazz Skrevet 15. mai 2018 #12 Skrevet 15. mai 2018 Takk for alle svar! Forsikringen dekker skaden, og LV har sendt den til Paris! Tar 12 uker å få den igjen men verdt det 😍
Golnazz Skrevet 15. mai 2018 #13 Skrevet 15. mai 2018 15 minutter siden, Unika said: Nå var det ikke til deg jeg skrev det da, men til personen jeg siterte som mener at folk som angrer på veskekjøp konstruerer ulykker :-) Beklager da misforsto jeg 😊 Hadde jo aldri plassert den under en bil bevisst, så derfor jeg reagerte Hehe. Men takk for all hjelp! Glad jeg har forsikring for halve skinnet må byttes om de får til det 😅
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #14 Skrevet 15. mai 2018 21 hours ago, Drakan said: En hva? Fungerer den er det vel bare kult med dekspor... Og der sømmen løsnet er det vel bare å sy selv, er ikke akkurat vanskelig. Du har blitt velsignet med noe unikt, ikke ødeleg det med reperasjon. Tuller du? Innbiller du deg virkelig at noen som kjøper en veske som koster mer enn 10 000 kr synes det er kult med dekkspor? Anonymkode: 883df...6d7 2
Drakan Skrevet 15. mai 2018 #15 Skrevet 15. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tuller du? Innbiller du deg virkelig at noen som kjøper en veske som koster mer enn 10 000 kr synes det er kult med dekkspor? Anonymkode: 883df...6d7 Ja, er folk som det omkring. Dessuten kan man kaste penger på bedre ting
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #16 Skrevet 15. mai 2018 Var en som kuttet av stroppen på Madeleine Epi´en min, og jeg trodde jeg skulle "dø". Har brukt den til hverdags i 8 år, og følte meg naken da den var på tur uten meg:( Anonymkode: 988c0...b14
Unika Skrevet 16. mai 2018 #17 Skrevet 16. mai 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Var en som kuttet av stroppen på Madeleine Epi´en min, og jeg trodde jeg skulle "dø". Har brukt den til hverdags i 8 år, og følte meg naken da den var på tur uten meg:( Anonymkode: 988c0...b14 Kuttet av stroppen? Hvordan skjedde det, ble du forsøkt ranet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå