Gå til innhold

Glemte p-pille

adiva

Anbefalte innlegg

Glemte p-pilla mi to dager i strekk ca en uke før jeg fikk mensen. Så jeg begynte å blø noen dager, men det gikk over da jeg egentlig skulle få mensen. Men den kom ikke da.. Da vil det vel bare si at den ikke kom fordi den kom litt på forskudd istedenfor pga jeg glemte pilla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Mye mulig' date=' men jeg ville tatt en graviditetstest likevel, dersom det er muligheter for at du er gravid. :)[/quote']

Enig i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har glemt en eller flere piller, er blødninger et typisk tegn. Tror ikke det var mensen som kom da du begynte å blø, men forstyrrelser. Ville tatt en gravidtest, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dersom du glemmer pillen i en hel uke, f.eks den siste uke, vil du lett få en blødning da ja. MENSEN får du ikke egentlig så lenge du går på pillen uansett, og det er ikke så rart at du ikke fikk en "pillemens" til vanlig tid om du ikke hadde tatt piller den siste uken, slikdet høres ut som.

Men, dersom du glemt pillen i en uke, og hadde sex, ja da kan du meget godt ha blitt gravid. Så ta en test uansett.

Og prøv finne en rutine så du ikke klarer å glemme pillen i en hel uke, for da er det jo egentlig liten vits i å ta p-piller i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare to dager jeg glemte pilla da.

Fan også. Jaja, får kjøpe en sånn duppedings da. Er jeg gravid skal jeg aldri ha sex igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var bare to dager jeg glemte pilla da.

Ja, men da er det også sjangs for at du kan ha blitt gravid. Håper det ordner seg for deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sorry, jeg leste feil og så "glemte pilla ei uke i strekk" Bejklager den

Uansett, blødningsforstyrrelser er ikke uvanlig.. men uteblivende mens uten at du vet grunnen er egentlig alltid en god grunn til å ta en test. Dersom du har hatt sex.

Håper det ordner seg. Kan jo bar være forvirrigen i kroppen. Men glemme pillen to dager, OG ha sex disse eller påfølgende dager er usikker, etter glemt pille bør annen beskyttelse (kondom f.eks) benyttes i et par uker, for å være sikker.

Ta en test du. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...