Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal ta vippe- extensions i morgen, trodde jeg hadde sånn noenlunde peiling men så dukket det opp en del ting jeg lurte på.

Håper noen erfarne vippebrukere her inne kan hjelpe! :)

Spørsmål: 

- bruker dagslinser og må skifte hver dag..vil det bli problematisk med extensions?

- kan man bruke vippeserum,såfall hvilket? Jeg har brukt iglow litt men reagerer av og til på den. Evt. Hvilke andre merker anbefales, som kan brukes sammen med extensions? Vet man ikke skal bruke produkter med olje osv.

- Jeg bruker foundation på øyelokkene til vanlig, da jeg ofte har litt rødlig hud der. Bruker sensai sin matte type, er det ok eller kan man ikke det pga oljer..?

- Hvilken type dagkrem/ øyekrem/ serum er ok..? (Jeg bruker nå produkter fra Filorga)

- Hvordan renser dere vippene, kan man bruke servietter? Såfall, hvilke?

Ellers så må dere gjerne komme med nyttige tips for en nybegynner på feltet:P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Null problem med linser. Alt det andre spør du om når du er der og får påført vipper. 

Anonymkode: cbdee...6d9

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, *Bumblebee* skrev:

Hei! Jeg skal ta vippe- extensions i morgen, trodde jeg hadde sånn noenlunde peiling men så dukket det opp en del ting jeg lurte på.

Håper noen erfarne vippebrukere her inne kan hjelpe! :)

Spørsmål: 

- bruker dagslinser og må skifte hver dag..vil det bli problematisk med extensions?

- kan man bruke vippeserum,såfall hvilket? Jeg har brukt iglow litt men reagerer av og til på den. Evt. Hvilke andre merker anbefales, som kan brukes sammen med extensions? Vet man ikke skal bruke produkter med olje osv.

- Jeg bruker foundation på øyelokkene til vanlig, da jeg ofte har litt rødlig hud der. Bruker sensai sin matte type, er det ok eller kan man ikke det pga oljer..?

- Hvilken type dagkrem/ øyekrem/ serum er ok..? (Jeg bruker nå produkter fra Filorga)

- Hvordan renser dere vippene, kan man bruke servietter? Såfall, hvilke?

Ellers så må dere gjerne komme med nyttige tips for en nybegynner på feltet:P

alt av kremer, oljer, makeup remover, mascara etc bør holdes unna vippene da det vil løse opp/slite på limet. all fuktighet bør unngås de første 24 timer og du vil sannsynlig vis bli rød og svi litt den første dagen. linser er som regel ikke et problem 

Anonymkode: 200de...cf3

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor kaste bort penger på vippeserum når du skal slite de ned med extensions?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også ha ventet med å bruke vippeserum til du har tatt av vippeextensionet.

Anonymkode: a75d0...f0d

Skrevet

Problemet er at jeg var midt i "serum-bruk" når jeg tok extensions. Slutter man brått med serum er det ikke uvanlig at mange vipper faller av, dvs da følger jo de nypåsatte vippene med.

Derfor anbefalte vippeteknikeren meg å fortsette med serum, nå bruker jeg det et par ganger i uken. :)

Skrevet
På 14.5.2018 den 12.28, AnonymBruker skrev:

alt av kremer, oljer, makeup remover, mascara etc bør holdes unna vippene da det vil løse opp/slite på limet. all fuktighet bør unngås de første 24 timer og du vil sannsynlig vis bli rød og svi litt den første dagen. linser er som regel ikke et problem 

Takk for svar☺ Jeg kjøpte en egen rens på parfymeri som er til vippeextensions. Vasker de med dette og en fuktet bomullsdott hver kveld, tror det fungerer bra. Merker det er blitt mindre vipper allerede på én uke, må nok ha påfyll innen 2 uker vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...