AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 En av våre nære venner har fått etter lang tid usikkerhet fått vite at han ikke er far til barnet han har vært pappa for i tre år. Femåringen vår savner gutten og spør hvorfor han ikke er med pappaen til oss på besøk lenger. Jeg har litt vanskeligheter med å bestemme meg for hvordan jeg skal si dette på best mulig måte. Noen forslag? Mor til gutten har reist til andre siden av landet, så vi kommer ikke til å se gutten igjen mest sannsynlig. Og vår venn har brutt all kontakt med eksen og barnet. Anonymkode: 0959a...260
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Jeg personlig hadde bare fortalt at gutten og mammaen har flyttet langt bort. For jeg vet ikke om jeg hadde greid å forklare resten til en femåring. Anonymkode: fcf72...d15 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Bare si at de har flyttet. Barn glemmer fort. Anonymkode: 80d38...d77 2
solmåneogstjerner Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Si at de har flyttet langt bort pga mor fikk ny jobb. Ikke si noe mer. Men, så forferdelig dette må være for han som trodde han var far og 'sønnen'! Håper de klarer å få til at de kan ha litt kontakt likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 Jeg henger meg opp i at mannen har kuttet kontakten med gutten. Tenk det da. Være pappa i tre år, og så bare BOOM jeg vil aldri se deg igjen. Jeg hadde ikke klart det. Ville nok insistert på å være onkel. Anonymkode: 1bbe0...6d5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå