AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Hvilke farger blir man lett sett i? Hvilke farger blir man minst sett i? Liker å være mest nøytral som mulig og minst mulig oppsikt mot meg. Svart, mørk blå og mørk grønn, beige, brun, grå vekker vell minst oppsikt? Knalle farger sånn som knall: Gul, rød, oransje. Syns man mere i disse fargene? Hvordan er personen som liker de forskjellige fargene sånn generelt? Har farger noe å si om man blir sett eller ikke? Anonymkode: b556d...abb
Anna Maria Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Nå nærmer det seg sommeren, og da blir det litt andre regler for hvilke farger en blir nøytral i. Om vinteren er det nøytralt med svart, grått, blått og slike farger, men svart og grått blir veldig mørkt om sommeren, og da kan du skille deg ut om du bruker det. Da er det sommerfarger som gjelder, lysere og friskere farger. Du kan fortsatt bruke blått og grønt, men gjerne rødfarger, hvitt, og andre lyse farger. Da vil du ikke skille deg ut, om det er et poeng. For alle bruker slike farger nå når det er lyse tider. Du kan jo holde deg unna oransje og gult om du foretrekker det. Det er riktig at farger har noe å si om man blir sett eller ikke. Helsvart på sommeren, og du blir sett mer enn i sommerfager, for det ser varmt ut og ser vel tungt ut når solen skinner på det sterkeste. Det høres ut som om du kanskje har det litt tungt akkurat nå. Jeg håper du får en fin sommer og mange fine sommerdager, og at du finner noen fine og lette sommerantrekk som du kan føle deg vel i. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Hvis man vil være nøytral og synes minst mulig tenker jeg at svart, grått, beige, brunt og mørkeblå er typiske farger man kan forsvinne litt i mengden med. Hvis man derimot vil synes litt tenker jeg at rødt, oransje, rosa, gult, lysere blå- og grønnfarger samt turkis er farger som gjerne tiltrekker seg oppmerksomhet. Selv elsker jeg rødt i alle varianter, spesielt klarrøde farger, men også burgunder. Er også veldig glad i oransje samt koralltoner og sterke rosafarger. Dette er de fargene jeg bruker mest, året rundt. Jeg kan ikke svare for hva slags personlighet andre har som er glad i ulike farger, men selv er jeg utadvendt, energisk, positiv, sensuell. Dette passer iallefall bra med ihh til at mine favorittfarger er nettopp rødt, oransje og koralltoner samt sterke rosafarger. Jeg er typen som får mer energi av sterke farger. Anonymkode: 183a7...1ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå