AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Del Skrevet 13. mai 2018 Jeg har lovet å kjøre min bestemor inn på hytta i pinsen. Det er ca. 4.5 times kjøretur hver vei så ikke snakk om en kjapp svipptur. Min onkel og hans familie skal også være der men har full bil. Så sier min bestemor at jeg også må være der og at det blir så kjekt at alle er samlet og kan feire 17. mai osv. Men jeg vet ikke helt om jeg orker. For det kan være litt slitsomt når det er "hennes" hytte. Ting som en PC kan ikke ligge fremme uten at det på liv og død må ryddes bort når det ikke er i bruk, det er små barn, pluss at mine søsken ikke skal være der. I tillegg så er jo 16. mai litt "ungdomsdag" som også går til spille dersom jeg skal kjøre henne den 16. og overnatte til den 17. Det kunne jo vært kjekt, men tingen er at jeg har fått fri den 18. og egentlig hadde lyst til å ha denne langhelgen for meg selv. Jeg har ikke hatt ordentlig fri på veldig lenge og er sliten og trøtt av jobb. Jeg tror ikke helt at min bestemor forstår hvor mye verdt fritid er når man har fast jobb og ikke nok timer i døgnet til å både gjøre alt man skal og få sove. Og tror hun kan bli litt lei seg hvis hun skjønner at de ikke er "verdt å bruke fritiden på". Hun har bare invitert og tatt det nesten for gitt at jeg bare skal være der. Jeg gav et forbeholdt ja der jeg sa at jeg ikke helt var sikker på planene for helgen. Hvordan skal jeg vri meg unna? Jeg har mest lyst til å svippe henne inn enten mandag eller tirsdag etter jobb, og så returnere på direkten og reise på jobb igjen neste morgen så jeg har helt fri fra onsdag ettermiddag. Men hvordan forklare det... Anonymkode: 1b04a...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Del Skrevet 14. mai 2018 Si at du har planer med venner og vil feire 17. mai med dem. Anonymkode: 9307d...ebf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Del Skrevet 14. mai 2018 Si at du er invitert bort til venner 17. mai og at du evt. skal til sentrum for å se toget og annen underholdning. Jeg synes jo at du er mer enn behjelpelig når du kjører henne til hytta som tar 4,5 timer hver vei. Om ikke det er å sette av fritiden sin til andre vet ikke jeg. Anonymkode: d2339...831 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Del Skrevet 14. mai 2018 Hvem skal kjøre bestemor hjem? Jeg hadde ikke orket kjøre 9 timer på en dag, og 9 timer på søndagen når bestemor skal hentes igjen. Da hadde jeg nok enten takket nei til å kjøre eller vært der gjennom helgen. Anonymkode: 4973f...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå