AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Jeg har chattet litt med en fyr på Tinder, og vi avtalte å møtes en dag. Men han avlyste samme dag med at han var syk. Etter å ha tenkt litt over det har jeg egentlig ikke så lyst å møte denne fyren, pga. det inntrykket jeg har fått av han totalt sett. Etter at han avlyste skrev han at han håpet vi fikk til en ny avtale om ikke så lenge. Så muligens tar han kontakt en av dagene. Enten det, eller så ville han ikke møtes. Jeg har litt lyst å bli ferdig med det, og slette matchen. Men må vel vente noen dager, så det ikke skal virke som jeg er sur. Jeg er ikke sur, men vil bare ha "problemet" ute av verden. Hvor lenge må jeg vente før jeg kan slette matchen uten at det virker som jeg ble sur? Anonymkode: ffe24...855
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 Å herregud er det mulig. Bare å slette i vei det. Anonymkode: 8267e...059 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 Det er et seriøst spørsmål. Dette er en fyr jeg kan komme til å støte tilfeldig på i fremtiden, så jeg har ikke lyst å gjøre noe overilt. Anonymkode: ffe24...855
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 Hvis du vil at det ikke skal virke som du ble sur for avlysningen så ville jeg venta 10+ dager med å slette. Hvis han skriver til deg før den tid og du ikke har lyst til å møtes, så bare ikke svar han, og slett etter noen dager, evn skriv en beskjed etter noen dager om at du har kjent på at du ikke er klar for å treffe noen allikevel og kommer til å slette appen, så bare unmatcher du han etter en dag eller to. Med mindre han er i vennskapskretsen din hadde jeg ikke vært redd for å støte på han i fremtiden, og syntes det er likesågreit å bare unmatche med en gang og drite i hva han tenker om det. Om du bor i en bygd og kan komme til å møte på han på butikken så blir nok han flauere enn deg, og dere kjenner jo ikke hverandre personlig så det er egentlig ingenting å dømme hverandre for eller være flau for. Life goes on Anonymkode: abf9d...780
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #5 Skrevet 13. mai 2018 Folk unmatcher hele tiden. Anonymkode: af22b...8b9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #6 Skrevet 13. mai 2018 Slett akkurat når du føler for det. Han avlyste daten og ga ingen konkret avtale for et nytt tidspunkt, så han ser nok ikke så seriøst på det tenker jeg. Si du tenker en uke før du sletter han. Hva gjør du om han skriver til deg på dag 5? Venter to dager og så sletter eller venter 7 nye? Om han lurer på om du ble sur så vil han nok bli like forvirret om du sletter han nå enn om du sletter om en uke, med mindre han ikke skriver noen ting for da er det ikke sikkert han legger merke til det en gang. Anonymkode: f7987...72b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 Takk for råd. Synes egentlig ikke dette er et problem nå mer. Jeg tror jeg bare lar han bli liggende som match en stund før jeg sletter. Hvis han tar initiativ i mellomtiden får jeg bare finne på en unnskyldning for at det ikke passer akkurat nå, og så etter en stund slette han. Anonymkode: ffe24...855
FrodeF Skrevet 14. mai 2018 #8 Skrevet 14. mai 2018 Jesus... Slutt å overtenke alt du gjør. Vil du slette matchen, så sletter du. Typen bryr seg neppe uansett.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #9 Skrevet 14. mai 2018 3 minutter siden, FrodeF skrev: Jesus... Slutt å overtenke alt du gjør. Vil du slette matchen, så sletter du. Typen bryr seg neppe uansett. Jeg vil oppføre meg ordentlig, selv om det er andre som ikke gjør det på Tinder. Anonymkode: ffe24...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå