Gå til innhold

Dumt å poste innlegg på facebook pga daten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en mann. Han virker til å ikke like at jeg poster på facebook bilder av natur eller fra mine treningsturer osv. Er det dumt av meg å poste på min Facebookvegg mens jeg dater. Jeg reagerte på at han sa at han viste ikke bildene sine til andre enn meg. Han trykker ikke liker på det jeg legger inn. Jeg fikk en følelse om at han misliker postingen min. Kanskje han tror jeg forsøker å få napp hos andre?  . Jeg vet ikke. Men hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: e81c9...c49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han virker negativ og kontrollerende.

Anonymkode: 590cc...10d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke noe med hva du legger ut på din facebookprofil. Han er kanskje ikke typen til å legge ut noe på sin, eller er ganske sær på hva som er facebookmateriale. Kanskje han er gammeldags?

Anonymkode: 144e2...b7f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke noe med hva du legger ut på din facebookprofil. Han er kanskje ikke typen til å legge ut noe på sin, eller er ganske sær på hva som er facebookmateriale. Kanskje han er gammeldags?

Anonymkode: 144e2...b7f

Jeg følte at han ønsker at jeg kun skal dele bildene med han og ingen andre. Men jeg lå de ut fordi jeg har flere venner som liker bildene. Ikke noen flørter altså. Men venner. Men det kan være han som er gammeldags på det eller så har jeg misforstått. Jeg forsto ikke helt hvorfor han sa det han sa. 

Anonymkode: e81c9...c49

AnonymBruker
Skrevet

Post som du pleier. Ikke ta det så personlig om han ikke liker ting du poster. Det er ikke alle som trykker liker i hytt og pine bare fordi de liker den som poster et innlegg. 

Anonymkode: e6515...b2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om han skal kontrollere hva du får vise til andre eller ikke, hvorfor fortsette å date han egentlig? Har han sagt at han ikke liker at du legger ut bilder eller er det noe du har konkludert med fordi han ikke trykker liker på bildene du legger ut? Du må bare spørre han hva han mente med det han sa. 

Anonymkode: 14a19...517

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som det er en måte å kontrollere deg på. Bilder du tar skal bare han se,pga sjalusi. Gir du etter her er det ikke lenge til du merker neste område han vil kontrollere deg på.. venner på fb? Måten du kler deg på? Hvem vet.. skeptisk

Anonymkode: 655c0...6b2

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke normal adferd, TS. Sorry, as, men nå skal jeg dra en god, gammal KG'klassiker: -Dump ham.

Dette er en kontrollerende fyr, og det pleier å begynne sånn før det tar av og tilslutt får du ikke gjøre den minste ting uten at han skal ha stålkontroll.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Tøytigern skrev:

Dette er ikke normal adferd, TS. Sorry, as, men nå skal jeg dra en god, gammal KG'klassiker: -Dump ham.

Dette er en kontrollerende fyr, og det pleier å begynne sånn før det tar av og tilslutt får du ikke gjøre den minste ting uten at han skal ha stålkontroll.

Dette! I beste fall bare en kontrollerende fyr, i verste fall en fyr med psykopatiske/sosiopatiske tendenser som kommer til å mishandle deg psykisk og/eller fysisk i fremtiden. Uansett ikke bra om han gir inntrykk av å ikke like deg for den du er og ville forandre deg. 

Men; spør han rett ut om han ikke liker det. Og se hva han sier og hvordan han oppfører seg etterpå om du ikke vil dumpe med en gang.

Uansett; vær forsiktig og lytt til magefølelsen din om denne fyren...

Anonymkode: 6e835...9fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Facebook bilder av trening og natur er da ikke for å få napp hos andre! Kan ikke se at det skulle ødelegge hans inntrykk av deg på noe måte altså! Men jeg skal innrømme at jeg unngår å poste sterke politiske meninger og personlige tanker når jeg har en ny date på facebook, for enkelte ting er best å ikke "bombardere" med før man er godt nok kjent, ellers kan de fort få en annen feiloppfatning av en.

Men bilder av trening og natur er jo helt nøytralt og vanlig! Men du trenger kanskje ikke legge ut treningsbilder i speilet med kort magetopp og sammenpresset pupper hver eneste dag... (Om det er sånne type bilder du legger ut).

At han holder sine egne bilder privat er hans greie, har ikke noe med hva du skal eller bør gjøre det. Noen er aktive på facebook og bruker det som en slags dagbok, mens andre er veldig anonyme på facebook og uaktive, sånn som han høres ut. Er ikke sikkert han pleier å sjekke newsfeeden engang og får med seg ting andre og du legger ut, sånn at han ikke er helt på "liker'n".
Jeg holder også igjen på å gi menn jeg liker likes, for vil ikke at de skal skjønne jeg sjekker innom profilen dems hele tiden hehe.

Anonymkode: f62df...99e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...