AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Jeg er 26 år. Jeg ble sammen med en gutt når vi var 11-12 år, holdt det gående til fylte 24. Vi hadde felles venner, familiene våre kjente hverandre. Pappaene våre gikk på skole sammen. Vi dro på turer med familiene våre sammen og ja. Osv. Dere skjønner tegninga. Vi hadde forbindelse til hverandre helt fra starten. Det var forventa at vi skulle bli kjærester nesten. Nå har jeg begynt sånn smått å treffe en fyr, liker han godt egentlig. Så langt. Har bare sett han 5-6 ganger, men vi har hatt sex hver gang. Han skulle egentlig bare være en engangs greie for min del, siden jeg bare har hatt 1 og ville ja, utforske litt da. Nå har det stoppa opp. Jeg vet rett og slett ikke hvordan man bygger en relasjon til er ukjent menneske på den måten! Hvordan finner man felles interesser og slikt? HJELP Anonymkode: 9d226...b00
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 Snakker sammen om hva man liker å gjøre, viser hverandre filmer man liker , musikk man liker, bøker man liker, og ser om man har noe til felles man kan konversere om rundt dette. Eller gå turer sammen, ligge i gresset sammen å snakke om spørsmål om livet og filosofere litt "tenk om ting hadde vært sånn eller sånn.. hvordan tror du det er hvis...". Anonymkode: c83b4...b9e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå