AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Jeg har gått ned fra 76 til 71 kg den siste tiden ved å spise litt mindre og være litt mer i aktivitet. Har fortsatt en liten vei å gå til jeg når trivselsvekten. Det som plager meg litt, er at jeg ikke merker noe forskjell på sidevalkene rundt hoftene. Har alltid hatt smal midje, og den har blitt merkbart smalere nå i det siste, så nå synes jeg det begynner å se litt rart ut med midjen til en ganske tynn person, mens hoftene og sidevalkene er mer chubby. Vet at det ikke er mulig å punktslanke kroppen så det er ikke sånne tips jeg spør om. Lurer bare på om sidevalkene er kjent for å være vanskelige å bli kvitt? Er bare litt redd for at jeg kommer til å se enda mer uproporsjonert ut om jeg fortsetter å gå ned til jeg når trivselvekten fordi valkene ikke forsvinner. Anonymkode: 2e810...960
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Du mister fett øverst på kroppen først, så sidene, så magen. Sidefettet kan sitte noe hardt, men du har nok mistet bittelitt allerde uten at det synes. Du må nesten smøre deg med tålmodighet. Du har allerede mistet 5kg så det betyr at det du gjør gir gode resultater. Husk at det tok mange måneder og år å legge på seg sidefettet, det vil ta litt tid å bli kvitt også. Anonymkode: 1f05e...e94
Anna Maria Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått ned fra 76 til 71 kg den siste tiden ved å spise litt mindre og være litt mer i aktivitet. Har fortsatt en liten vei å gå til jeg når trivselsvekten. Det som plager meg litt, er at jeg ikke merker noe forskjell på sidevalkene rundt hoftene. Har alltid hatt smal midje, og den har blitt merkbart smalere nå i det siste, så nå synes jeg det begynner å se litt rart ut med midjen til en ganske tynn person, mens hoftene og sidevalkene er mer chubby. Vet at det ikke er mulig å punktslanke kroppen så det er ikke sånne tips jeg spør om. Lurer bare på om sidevalkene er kjent for å være vanskelige å bli kvitt? Er bare litt redd for at jeg kommer til å se enda mer uproporsjonert ut om jeg fortsetter å gå ned til jeg når trivselvekten fordi valkene ikke forsvinner. Anonymkode: 2e810...960 Du har nok mistet litt på sidene tenker jeg, men dessverre kan en som du sier ikke punktslanke seg. Selv har jeg magen som skjemmende punkt som irriterer, men hva skal en gjøre? En får forsøke å kle det vekk så godt det lar seg gjøre, og ennå har du jo en sjanse til at en del mer kan forsvinne. Lykke til videre!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Selv slanke har litt hofteflesk altså så du kan nok ikke regne med å bli kvitt det med mindre du blir undervektig Anonymkode: 9548b...bed
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv slanke har litt hofteflesk altså så du kan nok ikke regne med å bli kvitt det med mindre du blir undervektig Anonymkode: 9548b...bed Regner ikke med å bli helt kvitt det, og det ser jeg ikke på som nødvendig heller, men håper de blir litt mindre i hvert fall så det ikke ser så rart ut! Takk for svar, dere. Da forstetter jeg bare på samme måten, så får alt skje til sin tid Anonymkode: 2e810...960
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå