Gå til innhold

Gave ved avslag av bryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal avlså et bryllup, og hadde egentlig ikke tenkt å gi gave. 
Er derimot slik at jeg har et vinnmonopol kort jeg ikke har bruk for, da jeg ikke drikker. 

Kan man kjøpe nytt gavekort med et gavekort? 
Eller er det greit å slenge med gavekortet man fikk? Har kjøpt et fint kort jeg tenkte å sende avslag på invitasjonen som gratulerer dem. 
Blir litt usikker, men tenker det er jo en alternativ bruk for det ubrukelige korte jeg uansett aldri vil bruke, og som sannsynligvis vil være en kjær gave for parret (om en de ikke liker meg). 

Selv om de ikke liker  meg, kan jeg godt være mer voksen en dem og gi noe fint. :heks:

Anonymkode: 2d2b0...8fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når du er invitert, bør du kjøpe en gave. Men du trenger ikke kjøpe en så dyr gave som du kanskje ville gjort om du skulle dra i bryllupet.

Du kan høre hos Vinmonopolet om de kan utstede et nytt kort i stedet for det du har fått, hvis det kortet du har er påført noe som viser at det egentlig er en gave til deg. Ellers er det vel en mulighet for at du kan kjøpe en flaske vin e.l. for det gavekortet du har, sette flasken i en fin gavepose og gi dette som gave til brudeparet. Personlig er jeg ikke så glad i å få gavekort. De har en tendens til bare å bli liggende.

Anonymkode: a609f...348

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor går du ut fra at de ikke liker deg? Du fikk jo invitasjon til bryllupet deres, så jeg tror ikke det er riktig at de ikke liker deg!

Anonymkode: e107e...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...