Gå til innhold

Hvor handler dere sexleketøy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hae sett på Kondomeriet.no og sinful.no. Finnes det andre eller er disse bra nok? Er de diskré? 

Anonymkode: 46ab8...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sinful leverer i alle fall veldig diskret. Regner med kondomeriet gjør det samme, men har bare handlet i fysisk butikk til dem.

Anonymkode: 6c2b8...f4f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har handlet fra kondomeriet, og de er diskret ja. Har også handlet fra nytelse.no og de er også diskret. Sender i nøytral pakke uten merket avsender :)

Anonymkode: dbe75...deb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har gode erfaringer med sinful.no. Adventskalenderen fra nytelse.no var litt skuffende. Litt mye billig "ræl". Men fint med kort med forslag til leketøyet hver dag.

Anonymkode: 87dd2...801

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

erotikknett.no hver eneste gang.... elsker at de har så mange gode ting som ingen andre selger som vixskin, tantus osv... og organiske glidemiddler, de matcher alle andre priser, ihvertfall i Norske butikker.
Jeg syntes faktisk det er viktig å støtte de som fokuserer på å importere og selge BRA produkter og ikke bare selger skrot til høye priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
22 timer siden, SlemUlv skrev:

Jeg bruker ikke norske sider lengre, blitt alt for glad i https://bad-dragon.com/ og https://www.lovense.com/

begge sender diskret. 

Hvordan er det å handle fra utenlandske nettbutikker? Tenker på toll, moms osv.

Fikser "noen" dette eller får man beskjed på noen måte at man må kontakte staten og betale avgift for dildoene sine.

Til TS, både kondomeriet og sinful sender diskret. Har handlet masse på kondomeriet opp gjennom. I det siste har jeg brukt sinful. Synes faktisk de har bedre utvalg.

Anonymkode: 0458e...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på butikken. Noen skriver pris under 350kr, andre setter som gave, andre igjen kunne ikke brudd seg mer, og man må betale avgiftene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, steiken1932 skrev:

spennende

Du har mye smart å komme med du...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kondomeriet og nytelse. Mest på nett, da jeg alltid er redd bekjente skal se meg i butikken :fnise:

Begge stedene er diskret ved levering. Nytelse brukes bittelitt mer da de ofte har rabattkoder tilgjengelig online! :nordvesta:har spart litt penger på det 😄 

Anonymkode: 10224...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vel i grunn at alle nettbutikker sender diskre.... alle pakker jeg har fått har ihvertfall vært det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...