Gå til innhold

De mest snobbete her inne - hvordan har de det egentlig, mon tro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er stadig vekk tråder her inne med brukere som gir uttrykk for at de har rimelig kostbare vaner; vaner man ikke har med mindre man heter Petter og Gunhild Stordalen, Cecilie og Kathrine Fredriksen, Celina Midelfart e.l. Av åpenbare grunner tror jeg ingen av de kaster bort tiden sin her på KG. Så, hvem er de egentlig, de små menneskene som påstår at de spesialimporterer kaffebønner fra hemmelig sted, kjøper olivenolje som kun er håndpresset av vakre unge jomfruer, kun har sengetøy i håndplukket bomull og aldri har kjøpt en ketsjupflaske? :sarkasme: 

Selv mistenker jeg at de kaster rundt seg med de kuleste ordene de har lest, og beskriver en livsstil de aldri har sjanse til å oppnå. Ordtaket «utenpå blank - inni krank» ligger snublende nær. 

Anonymkode: 184cf...685

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Poenget med denne tråden er?

Anonymkode: 43914...4c2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser vel heller på det som en litt avansert form for trolling. 

Anonymkode: 6cecd...d5b

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ser du slike tråder?

Anonymkode: 06ebd...c2f

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg vet hva du mener. :fnise:

Anonymkode: 3e1c7...5b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget med denne tråden er?

Anonymkode: 43914...4c2

Å presse fram noen innrømmelser, kanskje? ;) Neida, først og fremst vil jeg minne folk på at når man skjuler seg bak et brukernavn på et forum, så er man ikke nødvendigvis det man utgir seg for å være. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stadig vekk tråder her inne med brukere som gir uttrykk for at de har rimelig kostbare vaner; vaner man ikke har med mindre man heter Petter og Gunhild Stordalen, Cecilie og Kathrine Fredriksen, Celina Midelfart e.l. Av åpenbare grunner tror jeg ingen av de kaster bort tiden sin her på KG. Så, hvem er de egentlig, de små menneskene som påstår at de spesialimporterer kaffebønner fra hemmelig sted, kjøper olivenolje som kun er håndpresset av vakre unge jomfruer, kun har sengetøy i håndplukket bomull og aldri har kjøpt en ketsjupflaske? :sarkasme: 

Selv mistenker jeg at de kaster rundt seg med de kuleste ordene de har lest, og beskriver en livsstil de aldri har sjanse til å oppnå. Ordtaket «utenpå blank - inni krank» ligger snublende nær. 

Det er jo en kjensgjerning at de som har behov for å fortelle alle andre om alt de har osv er de som har minst. 

Anonymkode: 3397b...c77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en kjensgjerning at de som har behov for å fortelle alle andre om alt de har osv er de som har minst. 

Anonymkode: 3397b...c77

Ah. La oss ta en rundtur på seksualitetsforumet :laugh:

Anonymkode: a9f28...a08

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tatt i betraktning at flere her inne syns bufferkonto er råflott, så er det vanskelig å vite hva du mener med dyre vaner. 

Anonymkode: 320ab...39d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke spesielt snobbete å ikke kjøre ketsjup. Det er vanlig, folkelig vett. Dessuten kan man ha lavt totalt forbruk, faktisk lavere forbruk enn "Ola Nordmann" og en skilt familie med 1,8 barn og hund, men unne seg virkelig bra varer når man først kjøper noe. Heller en vinflaske i måneden til 200-300 kroner, enn en vinflaske hver på freddan til 85 kr på salg på taxfree'n. Heller en kopp kaffe noen ganger i uken, enn flere liter hver dag. Heller 4 kniver av sølv, enn 40 fra IKEA.

Anonymkode: 9d649...13d

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser vel heller på det som en litt avansert form for trolling. 

Anonymkode: 6cecd...d5b

Veit du ikke hva sarkasme er?

Anonymkode: ec62f...2a6

AnonymBruker
Skrevet

Noen bruker 800kr i måneden på øl, andre på olivenolje og kaffe. At noen har en eller to dyre vaner betyr ikke at alle vanene deres er dyre eller at de blakker seg. 

Anonymkode: a4252...674

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...