Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler bare at det er en del som alltid har behov for å gi råd, selv om de ikke nødvendigvis vet så mye om alt. Det går rundt og gir råd i hytt og pine...er det bare fordi de skal fremstå som eksperter?!

Anonymkode: 894aa...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare jeg som ikke helt ser sammenhengen mellom spørsmålet i overskriften og tekst og spørsmål i innlegget? :klo: 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Ullvott skrev:

Er det bare jeg som ikke helt ser sammenhengen mellom spørsmålet i overskriften og tekst og spørsmål i innlegget? :klo: 

Nopes.

AnonymBruker
Skrevet

Folk flest skjønner ikke at kverna ikke passer for alle. Derfor er de helt uforstående til folk som velger sin egen vei, og tar det som gitt at de trenger hjelp eller råd.

Anonymkode: 8cf11...f7c

Skrevet

Skjønner at nær og fjern rundt deg, viser omtanke og føler de må passe litt ordentlig på da, TS :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være misunnelse, men det kan være andre ting også. Det kommer nok litt an på hvilke alternative veier man har tenkt til å ta. Om jeg ønsker å ta veien som vil gjøre meg til en hollywood-skuespiller så er jeg sikker på at de rundt meg ville frarådet meg den veien, uten at det ville kommet av misunnelse. Noen ganger trenger man en realitetsorientering og det kan være bedre å få det fra vennene dine enn å lære på den harde måten. Men man må også satse for å få til noe, litt avhengig av hva man ønsker å gjøre så kan det være smale sjanser for at man lykkes og da kan folk ville si ifra. De fleste gjør det nok av gode hensikter. Men det er uansett viktig å gjøre noe som gir en selv mening og lykke her i livet synes jeg og da må man noen ganger satse. Råd får man ta til seg eller ikke. 

Anonymkode: e2e71...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...