AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Hvordan kan jeg finne ut av hva jeg skal gjøre når jeg hele tiden føler at jeg trenger en eller annen mentor til å veilede meg? Jeg er voksen og må ta ansvar for meg selv, men når jeg skal ta en avgjørelse så føler jeg meg helt rådvill og vet ikke om jeg skal følge magefølelsen jeg hadde i går eller den jeg har i dag, eller om jeg skal følge et råd jeg fikk fra en utenforstående. Uten at jeg vil gå i detaljer står jeg ovenfor noe som har med et vennskap å gjøre og jeg er i en situasjon jeg synes er vanskelig å være i. På den ene siden tror jeg at jeg trenger å gjøre noe aktivt for å si ifra, på den annen side tenker jeg det beste er å la ting være og bare vente. Jeg blir rådet til det ene, men magefølelsen sier det andre. Men, så er det noe som sier meg er blanding er det beste. Det er så vanskelig og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det jeg vel lurer på er hva dere andre gjør i situasjoner der dere føler dere trenger å ta en avgjørelse, men ikke vet om dere skal gjøre noe eller hva dere skal gjøre. Jeg tviler på magefølelsen, men jeg vet ikke om det betyr at magefølelsen ikke er så sterk eller om jeg tviler for mye på meg selv fordi jeg ikke vet utfallet, noe som gjør meg enda mer usikker. Grunnen til at jeg skrive i denne kategorien er fordi det handler om vennskap og relasjoner til andre. Det er aldri en fasit på hva som er best å gjøre, det kommer jo an på en selv, den andre personen, hva slags forhold man har og alle andre faktorer som spiller inn. I et vennskap, der du må ta en avgjørelse som kan ødelegge kontakten uten at det er det du ønsker, ville du fulgt magefølelsen din da? Setter også pris på svar som bare har noe som helst med magefølelse å gjøre, og det å vite når man skal høre på seg selv og hvordan man kan finne ut om man gjør det rette. Anonymkode: 3c26f...086
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 ... Og så ber du om råd... Når du vil bli flinkere å ta egne valg? 😂 sorry men... Anonymkode: 48fff...62d
louisandsteve Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 Gå for det du selv tror er best, blir det et galt utfall har du lært til neste gang 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå