Gå til innhold

Er dette normalt? (ons) emne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I korte trekk. Begge er voksne (slutten av 20 årene)... Vi traff hverandre ute, å hadde det veldig morsomt sammen.Dro hjem til han og hadde sex i 12 timer...... :fnise: Lå og i flere timer i sengen etterpå og var vel egentlig sammen i nesten to dager. Det var utrolig merkelig stemning når jeg dro... Begge var like klumsete.. Nå føler jeg meg bare helt merkelig. Klarer heller ikke å få ut ordene.... Eneste korrespodansen vi har hatt er at det var fint å må gjentaes. Jeg er og veldig utadvent....

Hva skjer her? føler meg helt ør og får ikke ut et ord tror og det er gjensidig. Hjelp, noen tanker her? Fikk og inntrykk av at dette var likt for han da vi lo mye av alt det dumme som kom ut av munnen på begge to. 

Anonymkode: f60e3...ad9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får nok igjen ord og tanker i morgen når du er uthvilt og alle spor av alkohol er ute av kroppen. Om du skal ut neste helg eller helgen etter kan du jo bare sende han en melding da å skrive "Ute i kveld? Opp for en reprise? ;)" 

Ser ikke noe poeng å kontakte han før det eller utenom fylla siden dere bare har møttes på fylla én gang og det var kleint når du dro. Men etterhvert som dere har mer sex kanskje det blir mer naturlig å dra på besøk i ukedagene iblandt også :)

Anonymkode: 2c9e1...d50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Haha javel ? Får man ikke kose seg eller om man er kvinne ? Whats the difference ? Ikke alle har muligheten til å få drømmemannen på døra med engang og gifte seg, noe som nesten alle her inne er og samfunnet krever 😂 man kan ikke være annerledes i Norge 😂

Anonymkode: 5812a...6f2

Innlegget er ryddet for sitat med nedsettende innhold

Perelandra, mod.

Endret av Perelandra
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte med en gang at dere sikkert har spist og drukket lite i de timene sammen, selvfølgelig blir man ør da😂

Anonymkode: d48e4...125

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold og svar til dette

Perelandra, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...