Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 512 MB Ram. 40 GB harddisk. CD/DVD brenner. AND Sentron(?) 2800+ prosessor. 15,4" wide screen skjerm. Surfer litt, skal kjøpe sims2, litt tekstbehandling og mail og sånt. Har ikke peiling på disse tingene, hjelp?
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 Med det bruksområdet du har kan jeg nesten garantere deg at du vil bli mer fornøyd med en macintosh. Mac er mye lettere å administrere og vedlikeholde enn en PC. Det er mye mindre pes med en mac enn med en PC. Virus er for eksempel ikke en problemstilling. Mac mye enklere å bruke. Sims 2 kommer 30. mai for mac. Jeg mener ganske bestemt at alle hjemmebrukere som ikke spiller mye spill eller har behov for å kjøre helt spesielle programmer, vil være mer fornøyd med en Mac enn med en PC. Her er en link til: http://www.apple.com/no/ibook/ Jeg bruker pc hjemme nå, men jeg lurer på å skrote skiten og bare ha en bærbar mac på sikt.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 Tøfft å kjøre motorsykkel med en mac i bagasjeboksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå