AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Hei! Jeg har lest at det er gunstig for fettforbrenningen å gå tur før frokost stemmer det? Jeg har tenkt å starte dagen med kaffe, mtc og litt melk. Gå tur 30-45 min, spise havregrøt med bær. Eller burde jeg gå tur etter havregrøten? Anonymkode: dd03b...d3d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 Antall kalorier du forbrenner av denne turen blir det samme uavhengig av når du går turen. Anonymkode: ffb9f...dc1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 Men det skal være mer gunstig for fettforbrenning med tom mage? Anonymkode: dd03b...d3d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 Noen påstår det skal være bra å gå tur på tom mage, og kanskje det stemmer, kanskje ikke. Uansett, det viktigste er at du går tur, og dersom du vurderer å droppe eller korte ned turen fordi du er sulten er det best å spise først. Anonymkode: 18bea...11c
Inwe Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 Det er minimal forskjell på forbrenningen, så gjør det du føler passer deg. For min del er det bedre å kjøre på med aktivitet etter frokost da energien min er bedre og jeg derfor kan kjøre på hardere og få bedre restultater. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå