Gå til innhold

Hva spiser du på kveldstid?

Anbefalte innlegg

Gjest Selfie
Skrevet

Etter at barna har lagt seg kl halv åtte spiser jeg sjelden noe særlig, selv om jeg er litt sulten. Det blir i så fall ofte noe snop eller annen usunn snacks, selv om jeg skulle ønske det var noe sunnere. Vet bare ikke hva jeg skal lage. Hva pleier du å spise på kveldstid/ etter middag?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Frukt, joghurt m müsli eller en brødskive.

Anonymkode: 17207...59c

Skrevet

Jeg liker å spise en liten fruktsalat. Veldig lett å bare kutte noe frukt, tar ikke så lang tid heller. 

AnonymBruker
Skrevet

For det meste knekkebrød. Har dilla på avokado så det blir for en halv avokado fordelt på to knekkebrød, toppet med mager spekeskinke og rødløk på en og røkelaks og rødløk på den andre. 

Ellers er fruktsalat snadder når man er fysen på noe søtt, mye bedre enn godis hvertfall! Jeg elsker å skjære opp kiwi, vannmelon og jordbær som jeg mikser. Farlig god kombo :P 

Anonymkode: 908c3...63d

• Liker 1
Gjest Springfjær
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For det meste knekkebrød. Har dilla på avokado så det blir for en halv avokado fordelt på to knekkebrød, toppet med mager spekeskinke og rødløk på en og røkelaks og rødløk på den andre. 

Ellers er fruktsalat snadder når man er fysen på noe søtt, mye bedre enn godis hvertfall! Jeg elsker å skjære opp kiwi, vannmelon og jordbær som jeg mikser. Farlig god kombo :P 

Anonymkode: 908c3...63d

Ops anonym gitt, det var jo ikke meningen :P 

AnonymBruker
Skrevet

Grovt rundstykke med ost, og en kopp kaffe.

Evt en kopp kakao om jeg ikke er så sulten. 

Noen ganger en liten hverdagsdessert om det passer sånn, feks en nybakt scone med bær/frukt i, eller et par skiver bananbrød, med kaffe til.

Anonymkode: 74a15...21f

• Liker 1
Skrevet

Spiser ikke etter kl 18..

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Sandwich, stekt egg, ostesmørbrød, youghurt, middagsrester og noen ganger ingenting.

Skrevet

Wrap med kremost, skinke, salat, grønsaker. Salatblader, løk, feta og krutonger. Nudler. Pasta i kopp. Rett i koppen. Knekkebrød med brunost.

Skrevet

Spiser rett og slett et par grove skiver med noe pålegg, et glass melk og gjerne noe frukt. Kanskje en kopp grønn te. Hvis jeg ikke spiser på kvelden våkner jeg ubehagelig sulten, så det er er must for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Forskjellig: par ostesmørbrød i ovnen, par speilegg på skive, salat og brød, 2-3 kjedelige skiver, litt middagsrester, pannekaker+kanskje noe frukt eller godteri. 

Anonymkode: 422e1...58b

Gjest Whiskey hangover
Skrevet (endret)

Rett i koppen suppe.

Ett egg og en tomat. 

Cottage cheese og bær. 

Vanilje Kesam og bær. 

Grønnsaker og hummus. 

Grønnsaker og mager kesam dipp. 

Banan og havrelapper med blåbær. 

Kyllingsalat og ristet nøtter. 

Guacamole og nachos chips. 

Noen stilker stangselleri og gulrøtter.

Endret av Whiskey hangover
Skrevet

Var mange gode forslag her :)

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Missfitness skrev:

Spiser ikke etter kl 18..

Da spiser du sikkert bare mer før kl. 18 for å ikke bli sulten før neste dag igjen.

Anonymkode: e7cbd...715

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lager ofte en banan"milkshake" med et par frosne bananer, etpar ikke-frosne, litt vann, honning og kanel.

Anonymkode: 81cc9...208

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da spiser du sikkert bare mer før kl. 18 for å ikke bli sulten før neste dag igjen.

Anonymkode: e7cbd...715

Nå er det jo ikke alle som har behov for å spise så sent på kvelden. Kroppen tilpasser seg jo også til de fastsatte måltidene. Hvis man er vant til å spise kveldsmat er det jo ikke rart at man blir sulten rundt denne tiden. 

Anonymkode: c8720...454

Skrevet

Spiser middag ca 17.30, og pleier ikke å bli sulten etter det. Spiser kanskje en frukt.

AnonymBruker
Skrevet

Spiser svært sjelden etter middag. Middag spiser vi mellom kl 16 og 18. Spiser jeg noe blir det fort noen flak potetgull eller et par seigmenn. Spiser heller ikke frokost.

Anonymkode: 23750...b53

Skrevet

Har sett overskrifta så mange ganger og tenker det samme hver gang. 

Mitt svar er ganske enkelt. 

For mye! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...