Polly Ester Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 Trenger hjelp igjen, jeg... Denne gangen med å få koblet min Nokia til PC'n... Har Nokia 6230 og XP pro Har vært på nettet og lastet ned driver og software som er riktig til telefonen og installert dette - i riktig rekkefølge etter oppskriften. Og så setter jeg inn USB-kabelen der den skal være og inn i telefonen. PC'n kommer opp med melding om at ny maskinvare er funnet og at jeg må installere den. Den meldingen kommer opp 4 ganger - og jeg lukker den hver gang. (Jeg har også gått igjennom prosedyren med å installere, men det kommer bare ny melding uansett om jeg avbryter eller installerer) Jeg har gjort dette før, det har vært tull med dette hver gang, men jeg har fått det til (les: Sambo har fått det til...) Han er på tur og kan ikke hjelpe meg... Er det noen her som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for å få det til? Please...
Gjest en gjest Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 Kan dessverre ikke hjelpe deg, da jeg har det samme problemet. Si ifra om du finner ut løsningen.
Polly Ester Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2005 Sambo fikk det til... Vet ikke helt hvordan, men jeg kan jo prøve å forklare: Han koblet inn kabelen i USB-porten og telefonen og satte inn CD'n... installerte DKU-2 driver (6230 skal ikke ha DKU-5 som er den driveren du finner på nettet, så du må bruke CD) Etter en restart installerte han programvaren fra CD'n etterpå... Har XP og da kommer meldingen om at det er funnet ny maskinvare opp. Vi trykket på for å installere den og så var vi i gang, så vidt jeg husker... Vi fikk det til ihvertfall...
Gjest en gjest Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Da skal jeg lete frem CD og kabel og prøve en gang til...
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 Tusen takk! :-) Ved å bruke oppskriften deres, fikk vi det endelig til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå