Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller har noen andre også betydelig  problem med den ene dagsrevydama der?
Har ikke god forklaring, men jeg tåler bokstavelig talt ikke den personen. Det er helt spesielt, klarer nesten ikke hverken se eller høre når hun er på skjermen.

Dette er ikke for å være negativ, det er gjerne meg det er feil med. Har bare behov for å høre om noen andre opplever det samme, eller om det er noe unikt for meg.

Anonymkode: 29da6...2a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes hun er kul. Sterk, kjølig og elegant dame med orden i sysakene. Digger at hun ikke tilpasser seg og går inn i den innsmigrende søte "smile med hodet på skakke"- rollen så mange andre kvinnelige programledere havner i. 

Hva er det med henne som irriterer deg?

Endret av hind
Skrevet

Har ingen grunn til ikke å like henne.

• Liker 1
Gjest Bøff Eløff
Skrevet
3 minutter siden, hind skrev:

Jeg synes hun er kul. Sterk, kjølig og elegant dame med orden i sysakene. Digger at hun ikke tilpasser seg og går inn i den innsmigrende søte "smile med hodet på skakke"- kvinnerollen så mange andre kvinnelige programledere havner i. 

Dette. Jeg liker henne.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller har noen andre også betydelig  problem med den ene dagsrevydama der?
Har ikke god forklaring, men jeg tåler bokstavelig talt ikke den personen. Det er helt spesielt, klarer nesten ikke hverken se eller høre når hun er på skjermen.

Dette er ikke for å være negativ, det er gjerne meg det er feil med. Har bare behov for å høre om noen andre opplever det samme, eller om det er noe unikt for meg.

Hva er galt med henne, da? 

Har ingen problemer med henne eller andres opplesning av nyheter på tv. 

Men reklamene fra One Call de.... :raven::alice:

Anonymkode: 63608...e49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, hind skrev:

Det jeg helst regnet med, at dette er spesielt med meg.
Det er som sagt vanskelig å forklare, men tror det er noe med en oppfatning av en stiv/tørr mager/innhult/blek type kvinne, sammen med en tørr tidvis stotrende stemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg helst regnet med, at dette er spesielt med meg.
Det er som sagt vanskelig å forklare, men tror det er noe med en oppfatning av en stiv/tørr mager/innhult/blek type kvinne, sammen med en tørr tidvis stotrende stemme.

Litt som Jonas Gahr Støre..

Anonymkode: 1f32d...673

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt som Jonas Gahr Støre.

Vel, hvis jeg reagerer noenlunde tilsvarende på en mannlig politiker, er det nok Bent Høie. Har omtrent samme slags problem der faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...