crashbunny Skrevet 17. mai 2018 #41 Del Skrevet 17. mai 2018 35 minutter siden, tirben skrev: Ikke noe problem for verden nei, men det ser veldig tacky ut, som om man ikke vet hva som passer seg til forskjellige anledninger. Alt til sitt bruk, det som passer seg på nattklubb, passer ikke nødvendigvis på dagtid 17.mai. Alle har selvfølgelig ikke råd (eller lyst) til bunad, men da er det mere passende med en knelang kjole som ikke viser puppene. hvorfor bry seg så mye om hva andre har på seg? så lenge man føler seg vel spiller det ingen rolle om kjolen er kort eller utringet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #42 Del Skrevet 17. mai 2018 På 13.5.2018 den 22.39, AnonymBruker skrev: På nasjonaldagen?? Kløft som går nedforbi brystene og splitt så høy at glufsa synes ved et lite snev av vindkast! Nei vet du hva. Lån deg en bunad. Vis litt respekt. Dette er nasjonaldagen vår du skal feire Anonymkode: 563ad...cf6 Nå får du gi deg. Kjolen er fin den! Anonymkode: 57eb7...ba3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #43 Del Skrevet 17. mai 2018 Hva i helvete er greia med at alle plutselig skal bry seg om hva man har på seg og hva man gjør 17. mai? Gjør hva faen du vil i de klærne du vil! Anonymkode: 57eb7...ba3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 17. mai 2018 #44 Del Skrevet 17. mai 2018 3 minutter siden, crashbunny skrev: hvorfor bry seg så mye om hva andre har på seg? så lenge man føler seg vel spiller det ingen rolle om kjolen er kort eller utringet. Jeg bryr meg ikke heller. Synes bare de ser tacky ut. Jeg må jo få tenke mitt. Og her svarte jeg på det TS spurte om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #45 Del Skrevet 17. mai 2018 På 13.5.2018 den 19.48, Chicchi skrev: Altså, Norge har blitt for konservativt, synes jeg. Se på våre svenske naboer: der herjer fortsatt en sunn innstilling til kropp og når de feirer sin versjon av nasjonaldagen (midtsommerfesten), kler alle seg i det de synes er fint. Jeg er så lei av man skal få kvinner til å gjemme kroppen sin fordi noen blir uvel av pupp og lår. For noen innebærer det å pynte seg eller gå i formelle å bruke utringning eller korte skjørt, og ingen bør bli fornærmet av den grunn. Vi feirer da ikke nasjonaldag på Midtsommar!!! Men Midtsommar er den mest "røde" dagen" her i Sverige! Svenske flaggansdag var ikke "rød" dag tidligere. Anonymkode: 52755...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crashbunny Skrevet 17. mai 2018 #46 Del Skrevet 17. mai 2018 4 minutter siden, tirben skrev: Jeg bryr meg ikke heller. Synes bare de ser tacky ut. Jeg må jo få tenke mitt. Og her svarte jeg på det TS spurte om tenk hva du vil, du.. helt greit at du synes det ser tacky ut. jeg synes damer i bunad veldig ofte ser ut som kjedelige kjærringer uten personlighet men det er bare min mening. mulig du bare svarte på hva TS spurte om, men du siterte faktisk meg, og derfor fikk du også et svar fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 17. mai 2018 #47 Del Skrevet 17. mai 2018 Jeg hadde på meg den grusomme kjolen i dag, så fikk folk bare tenke det de ville Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trikken Skrevet 17. mai 2018 #48 Del Skrevet 17. mai 2018 På 13.5.2018 den 19.31, AnonymBruker skrev: Er det greit, eller er det fy-fy? Hva mener du? Anonymkode: 81978...a65 Hvem bryr seg om en halvdekket pupp, eller lår for den saks skyld. Er jo bare fint i mange tilfeller. Veldig rart å feire at Norge er et fritt land med å ha en streng kleskode som skal følges. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #49 Del Skrevet 17. mai 2018 Så dame med så kort kjole at det var så vidt vi ikke så rumpeballene.I tillegg hadde hun knytt en bolero under puppene. Ikke ofte jeg mener gravidmager er stygge, men dette var virkelig fælt å se på. Anonymkode: 59583...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå