AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #21 Skrevet 14. mai 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for at dere svarer Har vel alltid tenkt sånn at... Ja, jeg ville ikke likt å gå og være våt? Så tenker det ikke kan være noe særlig for baby heller. Men det går mye penger på bleier ja, selv om vi kjøper billigmerker. Men da skal jeg prøve å roe ned litt, er nok som en sa her oppe; jeg re nok litt redd for å gjøre feil. Vil at babyen skal ha det best mnulig, sellvfølgelig TS Anonymkode: fb369...944 Kanskje du kan velge tøybleier istedenfor? Da kjenner baby at han er våt, så du må skifte oftere. Men det er bedre for huden til baby, bedre for miljøet, og siden barnet kjenner at han blir våt er det lettere å slutte med bleie. Anonymkode: 17f14...d95
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #22 Skrevet 14. mai 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for at dere svarer Har vel alltid tenkt sånn at... Ja, jeg ville ikke likt å gå og være våt? Så tenker det ikke kan være noe særlig for baby heller. Men det går mye penger på bleier ja, selv om vi kjøper billigmerker. Men da skal jeg prøve å roe ned litt, er nok som en sa her oppe; jeg re nok litt redd for å gjøre feil. Vil at babyen skal ha det best mnulig, sellvfølgelig TS Anonymkode: fb369...944 Bedre at du kjøper bleier av bedre kvalitet og heller skifter sjeldnere. Anonymkode: 3f609...c43 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #23 Skrevet 14. mai 2018 Skifter alltid bleie etter hvert måltid, som er ca hver 3.time. Da er det som regel tunge tissebleier,så det hender jeg skifter oftere også. Anonymkode: 2f1a3...0ed
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #24 Skrevet 14. mai 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Bedre at du kjøper bleier av bedre kvalitet og heller skifter sjeldnere. Anonymkode: 3f609...c43 Det er ikke stor kvalitetsforskjell på bleier altså. Men varierer veldig fra baby til baby hvordan de ulike bleiene er for den enkelte. Min baby kan ikke ha de dyre bleiene. Da er det noen oppetter ryggen med engang. Den ene billigbleien derimot er perfekt. En av de andre får han utslett av. Anonymkode: 9a82c...7ad 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #25 Skrevet 14. mai 2018 Her bytter vi bleie hver gang hun våkner, ca. hver 3. time. Nytter ikke bytte etter hun har spist, da gulper hun så mye at hun er like sulten igjen. Babyen er 3 uker. Anonymkode: 176e6...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå