AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Traff en fyr fra Tinder. Vi hadde to kjempe fine dater utendørs. Date nr. 3 var hjemme hos han. Jeg ønsket ikke å sove over da jeg skulle tidlig opp dagen etter. Han fulgte meg til bussen og kysset meg da jeg gikk. Vi har altså ikke ligget sammen. Vi utvekslet noen meldinger ett par dager etter også sendte jeg en melding om og treffes igjen for snart to uker siden. Den har han enda ikke svart på, men matchen på tinder er der fremdeles. Kan godt være han ble snurt fordi jeg ikke lå med han da vi var hos han. Likevel synes jeg det er rart at han ikke har fjernet matchen når han først skal ghoste. Lurer litt på om jeg kan han sende han en melding, bare for å få en avslutning. Men hva kan jeg evt. skrive? Er jo virkelig ingen garanti for at jeg får noe svar nå heller, men.. Anonymkode: 5c730...1b8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 Ikke gidd å skriv noe. Han syns bare du er god nok for sex og har deg på samlelista si og tenker han kan bli med på det om sjansen byr seg, men han er jo ikke interessert i å date deg. Jeg hadde bare slettet han Anonymkode: bb623...16d 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 Hvorfor tolke det som at det har med sex å gjøre? Han fant vel ut at han ikke er så interessert likevel. Men det er jo så klart uhøflig å ignorere meldingen din. Du bør slette han som match. Jeg synes det er så mange jenter her på KG som holder døra åpen etter at fyren har ghostet. Skaff dere litt ryggrad. Anonymkode: f5db8...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå