AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Har såvidt begynt å date litt, og lurer på om jeg er for travel med å avslå date nummer to. Hva skal til for at du takker ja? Anonymkode: dcc91...a64
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 Greit å date flere samtidig, så kan du sammenligne. Dette er normalen i dag Anonymkode: fb68a...445 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 For at jeg skal takke ja til date nr 2, må han se sånn halvveis ok ut. Tiltrekningen trenger ikke å klaffe sånn veldig, særlig ikke om vi bare har tatt en kaffe eller en brus. Har vi hatt en helaften, bør jeg være tiltrukket. Det bør ha vært lett å holde samtalen gående, og jeg bør ikke ha blitt skeptisk. Anonymkode: c7416...a68 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 Jeg må føle en for for kjemi på første date for å gidde å dra på nummer to. Det vil si at vi må klare å holde en god samtale, ha det hyggelig sammen og finne hverandre interessante. Det er alltid litt kleint i strarten, men etter et par timer merker man som regel om det er helt kræsj eller ikke. Jeg var på mange dater før jeg traff kjæresten min, men da merket jeg det ganske fort at det føltes riktig Vi ble sittende å skravle i timesvis og kunne ikke vente med å finne ny dato for neste date(som ble to dager senere). Anonymkode: ddfa0...b4b 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #5 Skrevet 13. mai 2018 Jenter forventer klaff fra første date, ja. Anonymkode: a6904...a92
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #6 Skrevet 13. mai 2018 Jeg forventer klaff på første date. Får aldri følelser for folk jeg har kjent lenge, for enten er kjemien der eller ikke. Anonymkode: 35f60...248 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #7 Skrevet 13. mai 2018 Jeg må like han.. dvs at han er fin å prate med. At han virker som en fin fyr. Jeg må også synest han er kjekk... at en har LYST å treffes igjen. En viss spenning. Anonymkode: 14a66...133 1
OppNedPåAlt Skrevet 14. mai 2018 #8 Skrevet 14. mai 2018 Jeg forventer en viss klaff, altså at samtalen flyter, litt kjemi og en grei date. Føler jeg merker fort om det er vits å gå på date nr. 2 eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #9 Skrevet 14. mai 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forventer klaff på første date. Får aldri følelser for folk jeg har kjent lenge, for enten er kjemien der eller ikke. Anonymkode: 35f60...248 hehe, så forskjellig kan man være, jeg har adri fått noen form for "klaff" på første date og får utelukkende følelser for folk jeg har kjent en stund. Til TS, jeg må syntes at han ikke er kjedelig, har et ok utseende, og at samtalen ikke blir klein... Anonymkode: 02591...677 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #10 Skrevet 14. mai 2018 Kommer an på kjønnet. Dessverre må de fleste kvinner "føle" at det er riktig (i alle før de blir 30), ikke bare objektivt sett på hva hun ser etter i en partner. Menn en enklere sånn sett. Er kvinnen tiltrekkende nok og virker trivelig så blir det mange dater. Anonymkode: e51a3...bed 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #11 Skrevet 14. mai 2018 Ja, til en viss grad, vi må ha kjemi. Samtalen må flyte, men er åpen for å gi det en date til om han er veldig nervøs. Har erfart at om vi ikke har kjemi på første date dukker den ikke opp. Ser ikke på kjemi som det samme som følelser. Følelser tar lang tid for min del. Anonymkode: 6646d...423 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #12 Skrevet 14. mai 2018 Newsflash: Følelser er bokstavelig talt kjemi i hjernen. Hilsen Nerd Anonymkode: 2889a...b4c 3
Teethgrinding Skrevet 14. mai 2018 #13 Skrevet 14. mai 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Newsflash: Følelser er bokstavelig talt kjemi i hjernen. Hilsen Nerd Anonymkode: 2889a...b4c Et opplyst menneske er jo også i stand til å kontrollere sine følelser. Ellers ville vi grått høylytt på busser, tisset i blomstene, proklamert våre innbilninger til enhver anledning og generelt vært litt ufyselige. Klart det går an å kontrollere sine romantiske følelser. Det er jo et valg, så fremt man er biologisk tiltrukket - som er underbevisst og instinktivt styrt. 2
Vinnerloddet Skrevet 14. mai 2018 #14 Skrevet 14. mai 2018 Trenger ikke være full klaff for å gå på date nummer to. Men bør være fysisk tiltrekning der, samt at vi har kjemi og har det hyggelig sammen.. Ser ikke noe poeng i å møte noen flere ganger hvis vi ikke har kjemi og noe å snakke om. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #15 Skrevet 14. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på kjønnet. Dessverre må de fleste kvinner "føle" at det er riktig (i alle før de blir 30), ikke bare objektivt sett på hva hun ser etter i en partner. Menn en enklere sånn sett. Er kvinnen tiltrekkende nok og virker trivelig så blir det mange dater. Anonymkode: e51a3...bed Hva legger du i tiltrekkende nok ? Pen da eller ? For jeg sliter nemlig med å få flere dater med en mann, er stort sett de jeg ikke vil ha som vil Date videre, trodde jeg hadde god sjans siden jeg er ung og tar godt vare på utseendet, til og med vanlige menn som ikke er spesielt kjekke osv viser stor interesse og pusher på til første møte også dabber det av med engang etterpå. Kan også legge til at jeg er stabil, oppegående, selvstendig, moden, reflektert og ville vært bra konemateriale. Men de ditcher deg eller er bare ute etter sex. Ikke viser de følelser heller, eller virker tilbakestående og klarer ikke å behandle deg bra nok pga at de selv sliter grunnet tidligere avvisninger og brudd osv, jaja, da får du aldri dame heller hvis du skal være så kald og rar pga det, da skremmer man bare bort folk. Anonymkode: 943b8...09d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #16 Skrevet 14. mai 2018 Ja, hvis det er rett så er det klaff på 1 date, man merker fort begjær i hvertfall, min erfaring. Anonymkode: 193c3...dd8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #17 Skrevet 14. mai 2018 8 timer siden, Arcturus skrev: Et opplyst menneske er jo også i stand til å kontrollere sine følelser. Ellers ville vi grått høylytt på busser, tisset i blomstene, proklamert våre innbilninger til enhver anledning og generelt vært litt ufyselige. Klart det går an å kontrollere sine romantiske følelser. Det er jo et valg, så fremt man er biologisk tiltrukket - som er underbevisst og instinktivt styrt. Vel, du har jo rett. Men så møtte jeg en der jeg ikke klarte og kontrollere mine egne følelser og ble helt kokko... Anonymkode: 193c3...dd8
Teethgrinding Skrevet 15. mai 2018 #18 Skrevet 15. mai 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, du har jo rett. Men så møtte jeg en der jeg ikke klarte og kontrollere mine egne følelser og ble helt kokko... Anonymkode: 193c3...dd8 Vi har alle vært der, men det legger jo kanskje ikke opp til det mest stabile forholdet. Det bør inntreffe en slags konsekvensvurdering av den relasjonen du inngår. Iallefall hvis man ser for seg noe langvarig/livet ut.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #19 Skrevet 15. mai 2018 1 time siden, Arcturus skrev: Vi har alle vært der, men det legger jo kanskje ikke opp til det mest stabile forholdet. Det bør inntreffe en slags konsekvensvurdering av den relasjonen du inngår. Iallefall hvis man ser for seg noe langvarig/livet ut. Du har rett, lett å la seg rive med av sine egne koko følelser, som dop. Anonymkode: 193c3...dd8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå